آغاز بیستمین جشنواره فیلم فجر در مشهد
کد خبر: 4120128
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸

آغاز بیستمین جشنواره فیلم فجر در مشهد

بیستمین جشنواره فیلم فجر در خراسان‌رضوی از ۱۷ بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا ۲۴ بهمن‌ماه، با اکران ۱۶ فیلم ادامه دارد.

سالن سینمابه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، بیستمین جشنواره فیلم فجر در خراسان رضوی شامگاه ۱۷ بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا ۲۴ بهمن‌ماه، با اکران ۱۶ فیلم ادامه دارد.

فیلم‌های شماره ۱۰، یادگار جنوب، چرا گریه نمی‌کنی، عطرآلود، کت چرمی، جنگل پرتقال، سرهنگ ثریا، روایت ناتمام سیما، در آغوش درخت، بعد از رفتن، هوک، آه سرد، اتاقک گلی، پرونده باز است، آنها مرا دوست داشتند و هایپاور از جمله فیلم‌هایی هستند که در این جشنواره به نمایش درمی‌آیند.

فیلم جنگ پرتقال و عطرآلود در اولین روز جشنواره اکران خواهد شد، همچنین فیلم‌های شماره 10 و  هایپاور در دومین روز، روایت ناتمام سینما و آنها مرا دوست داشتند در سومین روز، بعد از رفتن و پرونده باز است در چهارمین روز، هوک و آه سرد در پنجمین روز، کاپیتان و چرا گریه نمی‌کنی در ششمین روز، اتاقک گلی و در آغوش درخت در هفتمین روز و یادگار جنوب و سرهنگ ثریا در هشتمین روز جشنواره به نمایش در خواهند آمد.

بلیت فیلم‌های بیستمین جشنواره فجر مشهد به‌صورت برخط و از طریق سامانه‌های آی‌تیکت، ایران‌تیک و گیشه هفت به فروش می‌رسد.

 امکان خرید بلیت فیلم‌های جشنواره برای هر شماره تلفن همراه در هر سامانه فروش بلیت، به تعداد چهار قطعه بلیت از هر فیلم خواهد بود.

پردیس‌های سینمایی هویزه، آفریقا، سیمرغ، ویلاژتوریست و پارک بازار، ۱۶ فیلم بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد را در دو سانس ۱۸ و ۲۰:۳۰ به نمایش می‌گذارند و پردیس سینمایی برفی هشت فیلم از این مجموعه را فقط در سانس ۲۰:۳۰ به نمایش خواهد گذاشت.

انتهای پیام
captcha