اعتماد به جوانان سیاست حاکم در سکانداری مدیریتی است
کد خبر: 4121684
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱

اعتماد به جوانان سیاست حاکم در سکانداری مدیریتی است

معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: سیاست حاکم بر کشور در سکانداری مدیریتی، اعتماد به جوانان است و استان مرکزی نیز در این رابطه شاخصه‌های خوبی دارد.

میرهادی قره سیدرومیانی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، میرهادی قره سیدرومیانی، معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، امروز، 23 بهمن، در آیین معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، که در فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد، تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت سیزدهم با بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ طرح نیمه‌تمام ورزشی در کشور دانست و افزود: برای تکمیل این طرح‌ها بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیازست.

وی ادامه داد: با تلاش‌های بسیار هزار و ۸۰۰ طرح با صرف اعتباری بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان تکمیل شد که در برش استانی، استان مرکزی سهم خوبی داشت. همچنین در دهه فجر نیز هزار و ۸۰۰ طرح ورزشی به بهره‌برداری رسید و برای افتتاح این پروژه‌ها هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه صرف شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سرانه ورزشی کشور ۷۹ صدم درصد و سرانه در استان مرکزی ۹۶ صدم درصدست و بالاترین سرانه ورزشی را به خود اختصاص داده است، افزود: سیاست حاکم بر کشور در سکانداری مدیریتی، اعتماد به جوانان است و استان مرکزی نیز در این رابطه شاخصه‌های خوبی دارد.

وی با اشاره به همدلی خوب بین اداره ورزش و جوانان با مدیریت ارشد استان، تصریح کرد: این همدلی می‌تواند استان را بیش از پیش به عنوان پیشران هدف‌گذاری کشور پیش برد. هر زمان که از سوی دشمنان نظام توطئه، فریاد و فتنه را شاهد بودیم باید بدانیم که هدف‌گذاری به درستی صورت گرفته است. به طور مثال تحریم وزیر ورزش و جوانان از سوی دشمنان نشان‌دهنده این مطلب است که در پایه‌ریزی مکتب انقلابی و اسلامی در حوزه ورزش ‌‌جوانان موفق عمل شده است.

قره سیدرومیانی در مورد سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: پیرایش پرورش یافته و شاگرد مکتب حسینی است و رسالت سنگینی بردوش دارد و بدون تردید با گشاده‌رویی همیشه خدمتگزار مردم خواهد بود.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان در پایان ضرورت تلاش برای رفع عقب‌ماندگی‌های حوزه ورزش و جوانان را مورد تأکید قرار داد و افزود: تحقق این مهم مستلزم عزم همگانی و مشارکت همه‌جانبه است که باید هم در سطح استان‌ها وکشور انجام شود.

انتهای پیام
captcha