زیارت آسان و ارزان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
کد خبر: 4124531
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

زیارت آسان و ارزان مورد توجه مسئولان قرار گیرد

استاندار خراسان رضوی گفت: موضوع زیارت آسان، روان و ارزان باید همواره مورد توجه خدمتگزاران به زائران بارگاه علی بن موسی‌الرضا(ع) قرار گیرد.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در جلسه شورای ترافیک استان برای تردد در محدوده مرکزی شهر مشهد ویژه ایام نوروز ۱۴۰۲ اظهار کرد: آنچه که به‌عنوان یک مطالبه مطرح شده این است که راه زائران برای حضور در بارگاه منور رضوی تا جای ممکن نباید مسدود شود، بلکه در صورت لزوم باید راه دیگری جایگزین کرد.

وی ادامه داد: برای خدمت‌رسانی به زائران مخصوصاً در ایام خاص و ویژه همچون لحظه تحویل سال باید برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد.

 نظری اظهار کرد: سال گذشته و با همکاری بسیج در مسیر جاده‌ای خدمات شایسته‌ای با هدایت پلیس راهور صورت گرفت و امسال نیز می‌توان از این ظرفیت برای مدیریت رفت‌وآمد در شهر مشهد بهره برد.

استاندار خراسان‌رضوی افزود: با توجه به پیش‌بینی‌ها، حضور زائران در  مشهد نسبت به سال‌های گذشته افزایش خواهد یافت و به همین دلیل لازم است تا مسیرهای اضطراری در محورهای پرتردد در نظر گرفته شود.

نظری تأکید کرد: طراحی و برنامه‌ریزی برای انجام امور به‌عنوان یک ضرورت، نیاز به هماهنگی بیشتری دارد تا در زمان اجرای برنامه‌ها مشکلی ایجاد نشود.

وی با اشاره به اهمیت تصمیم‌گیری به‌موقع گفت: گاهی اقدامی رصد می‌شود، اما در لحظه با مدیریت خوبی روبه‌رو نشده و تصمیم مناسبی اتخاذ نشده که این موضوع باعث ایجاد اشکالاتی در مسیر خدمت‌رسانی به زائران می‌شود که به همین دلیل باید آمادگی لازم برای وضعیت‌های مختلف اندیشیده شود.

انتهای پیام
captcha