عضویت 400 فرهنگی البرزی در کانون‌های تخصصی آستان قدس رضوی
کد خبر: 4136858
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

عضویت 400 فرهنگی البرزی در کانون‌های تخصصی آستان قدس رضوی

معاون کانون‌های تخصصی آستان قدس رضوی البرز از فعالیت هفت هزار نفر در کانون‌های تخصصی آستان قدس رضوی استان خبر داد و گفت: ۴۰۰ نفر از این جمعیت فرهنگی هستند.

خادمیاران رضوی

به گزارش ایکنا از البرز، یدالله مصطفایی، معاون کانون‌های تخصصی آستان قدس رضوی البرز، روز پنج‌شنبه، هفتم اردیبهشت در حاشیه مراسم آغاز به کار کانون تخصصی تعلیم و تربیت رضوی استان البرز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ترویج سیره رضوی در بین مخاطبان مهم‌ترین هدف کانون‌های تخصصی آستان قدس رضوی است، گفت: مسئولیت خادمان حضرت بسیار سنگین است و زمانی که لباس خدمت را می پوشند باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشند.

وی، خوشرویی، مهربانی و داشتن لبخند مهر در برابر زائران حرم مطهر را از جمله این ویژگی‌ها دانست و افزود: برخورداری از خلق و خوی پسندیده خود عاملی برای جذب مردم به سمت ارزش‌های دینی است.

مصطفایی با تاکید بر اینکه سیره رضوی را باید در محله‌ها و بین مردم ترویج کنیم تا مخاطبان از این موهبت الهی بهره بیشتری ببرند، گفت: تک تک افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند برای تحقق این هدف نقش دارند و نباید جایگاه خود را کوچک بشمارند.

معاون کانون‌های تخصصی آستان قدس رضوی استان البرز در ادامه از فعالیت هفت هزار نفر در کانون‌های تخصصی آستان قدس رضوی استان خبر داد و گفت: ۴۰۰ نفر از این جمعیت فرهنگی هستند.

این مسئول با بیان اینکه کانون‌های تخصصی و عمومی باید متناسب با ساختاری که تعریف شده امورات خود را به انجام برسانند، بیان کرد: اگر فردی از خادمیاران فرصت برای ارائه خدمت در استان البرز را ندارد باید هرچه زودتر اعلام کند تا از خادمیار تبدیل به یاور شود و از ظرفیت دیگر داوطلبان استفاده شود.

انتهای پیام
captcha