نگاهی به ترم تابستانه مؤسسه فجرآفرین زاهدان
کد خبر: 4148785
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

نگاهی به ترم تابستانه مؤسسه فجرآفرین زاهدان

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فجرآفرین زاهدان در ترم تابستان دوره‌های متنوع قرآنی، فرهنگی و ورزشی برگزار می‌کند.

جلسه قرآن

سیدمهدی پورموسوی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فجرآفرین زاهدان در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: دوره پیش‌دبستانی قرآنی مؤسسه در اردیبهشت‌ماه با حضور ۵۰ قرآن‌آموز دختر و پسر به پایان رسید و ثبت‌نام پیش‌دبستانی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه دوره‌هایی که در ایام تابستان ویژه خردسالان چهار تا شش سال برگزار می‌شود، اظهار کرد: آموزش الفبای فارسی و عربی، آموزش کلمه‌خوانی، حفظ موضوعی احادیث و آیات کاربردی، داستان‌های قرآنی، دست‌ورزی و خلاقیت، نمایش و بازی، آشنایی قرآن‌آموزان با واژه‌ها و مفاهیم قرآن از جمله دوره‌های کودکان است.

پورموسوی بیان کرد: همچنین دوره‌های فصیح‌خوانی و آموزش درستخوانی قرآن ویژه دانش‌آموزان، تجوید در سطوح مقدماتی تا پیشرفته، صوت و لحن، حفظ و مفاهیم و تفسیر آیات، دوره‌های تقویتی دروس مدرسه طی ایام تابستان ویژه بزرگسالان و نوجوانان برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فجرآفرین زاهدان به برگزاری دوره آموزشیاری قرآن کریم و آزمون پایانی آن اشاره کرد و گفت: این آزمون با حضور ۸۷ شرکت‌کننده با همکاری خانه قرآن و عترت طا‌ها برپا شد.

وی ادامه داد: با توجه به ایام اوقات فراغت دانش‌آموزان، دوره استعدادیابی نوجوانان به منظور شناسایی و کشف استعداد‌های جدید در عرصه قرائت و حفظ و پرورش قاریان و حافظان به صورت تخصصی در مؤسسه و تحت نظارت اساتید متخصص انجام می‌شود.

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی فجرآفرین در زاهدان، بلوار بزرگمهر، انتهای بزرگمهر ۲۶ واقع شده است.

انتهای پیام
captcha