توزیع 2 هزار بسته لوازم‌التحریر ویژه قرآن‌آموزان کم‌برخوردار
کد خبر: 4168806
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
از سوی مؤسسه فجرآفرین زاهدان انجام شد

توزیع 2 هزار بسته لوازم‌التحریر ویژه قرآن‌آموزان کم‌برخوردار

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فجرآفرین زاهدان از تهیه و توزیع دو هزار بسته لوازم التحریر ویژه قرآن‌آموزان کم‌برخوردار دوره‌های حفظ جزء سی‌ با همکاری مجمع خیرین قرآنی اصفهان خبر داد.

بسته لوازم التحریر

سیدمهدی پورموسوی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فجرآفرین زاهدان در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: دو هزار بسته لوازم التحریر ویژه قرآن‌آموزان کم‌برخوردار دوره‌های حفظ جزء سی‌ تابستانه به همت مؤسسه و مرکز نیکوکاری فجر و همکاری مجمع خیرین قرآنی اصفهان تهیه و توزیع شد.

وی ادامه داد: همچنین در مقطع پیش‌دبستانی مؤسسه نیز قریب به 45 نوآموز دختر و پسر در گروه سنی 5 تا 6 سال نام‌نویسی کردند که طی این مقطع علاوه بر آموزش مصوبات مقطع پیش‌دبستانی از واحدکارهای آموزش فصول، آشنایی با رنگ‌ها و مشاغل، حفظ آیات کاربردی و احادیث و مفاهیم برخی از آیات آشنا می‌شوند.

پورموسوی اظهار کرد: همچنین ثبت‌نام دوره‌های پاییزه مؤسسه ویژه بانوان و آقایان بزرگسال و نوجوان در رشته‌های مختلف روخوانی، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی و حفظ مقطعی و تخصصی و استعدادیابی قرآنی تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۱۵۸۳۷۰۵۴۱ تماس بگیرند.

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی فجرآفرین در زاهدان، بلوار بزرگمهر، انتهای بزرگمهر ۲۶ واقع شده است.

انتهای پیام
captcha