بسیجیان خراسان رضوی، آتش‌سوزی قرآن در سوئد را محکوم کردند
کد خبر: 4151515
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

بسیجیان خراسان رضوی، آتش‌سوزی قرآن در سوئد را محکوم کردند

بسیجیان خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای آتش زدن قرآن کریم را در پایتخت کشور سوئد محکوم کردند و خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با عاملان این اقدام زشت شدند.

قرآنبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا(ع)، بسیجیان خراسان رضوی، آتش‌سوزی قرآن در سوئد را محکوم و بیانیه‌ای صادر کردند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

در ایامی که مصادف با اعیاد بزرگ مسلمانان است اقدام زشت سوزاندن قرآن کریم گرچه دل مسلمانان را به درد آورد، اما پرواضح است که این‌گونه اقدامات، استیصال و درماندگی دشمنان قرآن و اسلام را به خوبی نمایان می‌کند. اقدامات این‌چنینی، چندین و چند سال است که از سوی برخی عوامل خودفروخته، مزدور و البته با حمایت مستقیم یا غيرمستقيم برخی کشورهای غربی در حال انجام است، اما همه می‌بینیم روز به روز نور قرآن در عالم فراگیرتر شده و بر تعداد مسلمانان و دوستداران اسلام و قرآن کریم افزوده می‌شود.

حمایت‌کنندگان از این اقدام ننگین با توجیه آزادی بیان، خاطر میلیون‌ها انسان آزادی‌خواه و پیروان راستین نبی مکرم اسلام را مکدر کردند، اما بدانند جامعه جهانی و دوستداران قرآن کریم این ظلم را از یاد نخواهند برد و در تارک تاریخ به‌عنوان یک عمل فضاحت‌بار ثبت خواهد شد.

 بسیجیان خراسان رضوی با محکومیت و ابراز انزجار از این اقدام گستاخانه اعلام می‌دارند این‌گونه رفتارهای سازمان‌یافته برخی کشورهای غربی که با هدف اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی صورت می‌گیرد، نخواهد توانست مسیر رشد و تعالی ملت‌های عالم را که در پی تعالیم و آموزه‌های قرآن کریم محقق شده است را متوقف کند.

بسیجیان خراسان رضوی در پایان این بیانیه ضمن محکومیت شدید این اقدام زشت و سخیف عامل خودفروخته و فریب‌خورده از دستگاه قضایی کشورمان خواسته‌اند تا مسببان و حامیان آن را تعقیب و به اشد مجازات برسانند.

انتهای پیام
captcha