آغاز دوره تربیت مربی «حفظ و مفاهیم موضوعی و ترتیبی قرآن» در مشهد
کد خبر: 4159161
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

آغاز دوره تربیت مربی «حفظ و مفاهیم موضوعی و ترتیبی قرآن» در مشهد

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت خراسان رضوی گفت: دوره تربیت مربی «حفظ و مفاهیم موضوعی و ترتیبی قرآن کریم» توسط مرکز قرآن‌کریم آستان قدس رضوی و با مشارکت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت دارالتحفیظ ابوطالب(ع) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت خراسان رضویحجت‌الاسلام سیدرضا حسینی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت خراسان رضوی و مدیر مؤسسه فرهنگی و قرآن و عترت دارالتحفیظ ابوطالب(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی اظهار کرد: دوره تربیت مربی «حفظ و مفاهیم موضوعی و ترتیبی قرآن کریم» توسط مرکز قرآن‌ آستان قدس رضوی و با مشارکت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت دارالتحفیظ ابوطالب(ع) در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود. این دوره از امروز، هشتم مردادماه آغاز و تا ۱۳ مردادماه با حضور استاد برجسته حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی هاشمی ادامه دارد.

حسینی در خصوص شرایط شرکت در این دوره بیان کرد: افرادی که متقاضی شرکت در دوره تربیت مربی حفظ مفاهیم ترتیبی هستند لازم است تسلط بر حداقل ۱۰ جزء قرآن‌ را دارا باشند، همچنین افراد متقاضی شرکت در دوره تربیت مربی حفظ و مفاهیم موضوعی باید حداقل بر پنج جزء قرآن‌کریم مسلط باشند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت خراسان رضوی گفت: از مزایای شرکت در این دوره ارائه گواهینامه رسمی از مرکز قرآن‌کریم آستان قدس رضوی و گزینش بهترین‌ها به‌عنوان مربی در طرح ملی تحفیظ رضوی است. علاقه‌مندان شرکت در این دوره می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن‌های  ۰۹۰۳۵۱۹۳۵۲۹ و ۰۵۱۳۲۲۹۰۸۷۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha