طبخ و توزیع ۷۰۰ هزار وعده غذای گرم در مرز مهران ویژه زائران اربعین حسینی
کد خبر: 4164474
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

طبخ و توزیع ۷۰۰ هزار وعده غذای گرم در مرز مهران ویژه زائران اربعین حسینی

به همت بنیاد کرامت رضوی در ایام اربعین سید و سالار شهیدان‌ حضرت ابا عبدالله‌الحسین(ع)، ۷۰۰  هزار وعده غذای گرم در مرز مهران ویژه زوار پیاده طبخ و توزیع می‌شود.

طبخ و توزیع ۷۰۰ هزار وعده غذای گرم در مرز مهران ویژه زائران اربعین حسینیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان‌نیوز، از نیمه مردادماه سال جاری قرارگاه امام رضا(ع) در شهر مهران در حال آماده‌سازی ارائه خدمات به زائرانی است که در ایام اربعین حسینی از طریق مرز مهران وارد کشور عراق می‌شوند. بنیاد کرامت رضوی نزدیک به سه سال است که در مرز مهران دو آشپزخانه مرکزی و جانبی ویژه پخت و طبخ غذای گرم برای زوار و خادمان بر پا کرده است.

سال گذشته ۷۰۰ هزار وعده غذای گرم در این دو آشپزخانه طبخ و توزیع شد و امسال نیز پیش‌بینی شده است با توزیع ۷۰۰ وعده غذای گرم پذیرای زائران حسینی باشد.

در این پایانه مرزی سه موکب تحت عنوان موکب امام رضا(ع) در پل زائر شهر مهران و دو موکب در میدان منتهی به پایانه مرزی مهران دایر شده و ۶ استان تحت عنوان کانون‌های خدمت رضوی استان‌ها به‌وسیله خادمیاران به ارائه خدمت می‌پردازد.

توزیع غذای گرم، آب و شربت خنک، صبحانه و میان وعده و همچنین خدمات دیگری از جمله تعمیرات و رسیدگی به مشکلات زائران از دیگر خدمات مواکب در این مرز است.

سه اتوبوس سیار بیمارستانی در حوزه خدمات درمانی نیز در این ایام به ارائه خدمات می‌پردازند و  یک کارخانه تولید یخ پر تراکم در مرز مهران مستقر شده که امکان تولید ۵۰۰ قالب ۲۵ کیلویی در شبانه‌روز را دارد.

انتهای پیام
captcha