برنامه‌های قرآنی حرم مطهر رضوی در هفته جاری
کد خبر: 4166935
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

برنامه‌های قرآنی حرم مطهر رضوی در هفته جاری

همچون هفته‌های گذشته، این هفته نیز ویژه‌برنامه‌های قرآنی متعددی در حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است.

برنامه‌های قرآنی حرم مطهر رضوی
 

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان‌نیوز، در این هفته همه روزه محفل ترتیل‌خوانی و تفسیر کلام وحی، بعد از اذان صبح در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود. همچنین مسجد گوهرشاد همه روزه از ساعت ۱۷ با برپایی محفل انس با قرآن میزبان زائران است.

محفل قرآنی جوادالائمه(ع) که هر روز به غیر از جمعه‌ها، از ساعت ۱۶:۳۰ در صحن جمهوری اسلامی برپا می‌شود نیز ویژه نوجوانان بوده و این گروه سنی را مخاطب قرار می‌دهد. محفل ترتیل‌خوانی سوره یاسین نیز همه روزه پس از اقامه نماز صبح در مسجد گوهرشاد میزبان زائران است.

محفل انس با نهج‌البلاغه نیز همه روزه به غیر از جمعه‌ها، قبل و بعد از نمازهای ظهر و مغرب در رواق دارالعباده برگزار می‌شود، همچنین علاقه‌مندان به شرکت در ویژه‌برنامه‌های قرآنی می‌توانند همه روزه صبح و عصر با حضور در دارالتفسیر حرم، مخاطب محتوای قصه‌های قرآنی، زندگی بر مدار قرآن، سبک زندگی قرآنی و ... باشند.

حرم‌ مطهر رضوی برنامه‌های قرآنی متعددی را نیز ویژه خواهران در حال برگزاری دارد. این برنامه‌ها که هر روز از ساعت هشت صبح در رواق حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود شامل بخش‌های مختلف از جمله کارگاه‌های قرآنی، کرسی تلاوت و نشست‌های بیان معارف قرآن است.

 دارالقرآن کریم حرم مطهر نیز در این هفته همچون سایر ایام، جلسات سنتی قرآن‌خوانی کلاس‌های روخوانی، روان‌خوانی، حفظ، تجوید و ترتیل را دارد.

انتهای پیام
captcha