پیش‌بینی ورود ۸ میلیون زائر به مشهد در دهه پایانی صفر
کد خبر: 4167344
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
شهردار مشهد بیان کرد:

پیش‌بینی ورود ۸ میلیون زائر به مشهد در دهه پایانی صفر

محمدرضا قلندرشریف با بیان اینکه ۲۰۰ هزار اسکان موقت و اضطراری در مشهد آماده‌سازی شده است، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم ۸ میلیون زائر در دهه پایانی ماه صفر به مشهد سفر کنند.

محمدرضا قلندرشریف شهردار مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری مشهد، محمدرضا قلندرشریف شهردار مشهد، در تشريح ويژه برنامه‌های دهه آخر ماه صفر، اظهار کرد: هدف این است که در این ایام، محور اصلی خدمت خود مردم باشند و ما از برنامه‌ها حمایت و پشتیبانی کنیم.

وی ادامه داد: همکاران و ماشین‌آلات اعزامی به نجف روز پنجشنبه 16 شهریورماه، به مشهد بازمی‌گردند.

شهردار مشهد تصریح کرد: در دهه پایانی ماه صفر حداقل ۸ میلیون زائر به مشهد وارد خواهند شد که حدود یک میلیون نفر از این تعداد زائران پیاده خواهند بود.

قلندرشریف افزود: حدود ۲۰۰ هزار اسکان موقت و اضطراری پیش‌بینی شده که در شهرداری بیش از ۶۷ هزار مرکز اسکان را سامان‌دهی و تجهیز کردیم. همچنین با همکاری هیئات و مساجد، ۳۰۰ موکب در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی خدمت‌رسانی و پذیرایی را انجام می‌دهند.

وی گفت: سرویس‌دهی ۲۴ساعته صلواتی اتوبوسرانی را خواهیم داشت، قطار شهری نیز در سه شب پایانی صفر در هر دو خط رایگان و از ساعت ۷ تا ۲۲ فعال خواهد بود. تاکسیرانی نیز ۲۴ ساعته و با نرخ مصوب ارائه خدمت می‌کند.

شهردار مشهد اظهار کرد: در ماه ربیع پروژه‌های ناتمام خوبی را به بهره‌برداری می‌رسانیم. پروژه‌های کلانی را کلنگ‌زنی خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم بیشتر آن‌ها را در این دوره بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام
captcha