آغاز فعالیت شبانه‌روزی ستاد جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) در مشهد
کد خبر: 4167353
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹

آغاز فعالیت شبانه‌روزی ستاد جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) در مشهد

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام رضا(ع) از امروز 15 شهریورماه، همزمان با اربعین آغاز شد و تا 26شهریور سال جاری به‌صورت 24ساعته ادامه دارد.

زائران پیادهحسین رضائی، سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام رضا(ع) از امروز 15 شهریورماه، همزمان با اربعین آغاز شد و تا 26شهریور سال جاری به‌صورت 24ساعته ادامه دارد.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) ادامه داد: در سازمان مردم‌نهاد جمعیت خدمتگزار، 22 واحد عملیاتی کار خدمت‌رسانی به زائران پیاده در محورهای مواصلاتی و اسکان شهری را عهده دارند.

وی افزود: بیش از 20 هزار خادم افتخاری در کلیه ایستگاه‌های صلواتی، ستاد مرکزی، امور جاده‌ای، مراکز اسکان شهری، خدمات درمانی، ایمنی و انتظامی، تغذیه، خدمات رفاهی، ثبت‌نام، آمار، مشارکت‌ها، حفظ و نشر آثار، فرهنگی و اعزام مبلغ و مبلغه، انبار و تدارکات، سمعی و بصری و تبلیغات، مالی و پشتیبانی، تامین نیروی انسانی در بخش آقایان و بانوان فعال هستند.

رضائی تصریح کرد: کار ثبت‌نام از کاروان‌های پیاده همچنان در حال انجام است و تا 17 شهریور 1402 ادامه دارد و کسانیکه تاکنون موفق به ثبت‌نام نشدند،  می‌توانند به ستاد جمعیت خدمتگزاران پیاده مراجعه نمایند. 

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده بیان کرد: از مردم شریف خراسان رضوی، به ویژه مجاورین درخواست داریم جهت هماهنگی در توزیع نذورات و خدمات ارائه شده جاده‌ای و شهری با ستاد هماهنگ باشند و کسانیکه امکان اسکان بیش از 10 نفر در مشهد دارند به واحد اسکان جمعیت خدمتگزار اطلاع دهند تا زائران از نعمت این خدمت‌رسانی بهره‌مند شوند.

وی اظهار کرد: واحد تامین نیروی انسانی، از روز اربعین در ستاد جمعیت خدمتگزار زایرین پیاده امام رضا (ع) واقع در مشهد خیابان فدائیان اسلام 8(نخریسی) خیابان شهید سیدین 8، فعال و هماهنگی خدمت‌رسانی خادمین افتخاری را انجام می‌دهد.

انتهای پیام
captcha