اختتامیه سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) برگزار می‌شود
کد خبر: 4167765
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷

اختتامیه سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) برگزار می‌شود

دبیر سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) از برگزاری آیین اختتامیه و اعلام نتایج نهایی سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) در ۲۰ شهریورماه خبر داد.

سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع)به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، وحید بیات، دبیر سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع)، به برپایی نمایشگاهی از آثار پذیرفته‌شده اشاره و اظهار کرد: افتتاحیه نمایشگاه و رونمایی از کتاب آثار برگزیده نیز همزمان با اختتامیه این سوگواره برگزار می‌شود.

دبیر سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) افزود: اختتامیه این سوگواره ۲۰ شهریورماه ساعت ۱۷ در مؤسسه فرهنگی قدس به‌ نشانی بلوار سجاد، بین سجاد ۱ و ۳ برگزار می‌شود و عکاسان، برگزیدگان عکاسی این دوره، چهره‌ها و شخصیت‌‌های مرتبط با حوزه عکاسی مستند زیارت در این مراسم شرکت دارند و نفرات برتر در اختتامیه مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

بیات تعداد آثار ارسالی به سوگواره عکس ملی مسیرالرضا(ع) را ۶۴۲ اثر مطرح و تصریح کرد: به‌لطف خداوند و استقبال بی‌نظیر عکاسان از پیاده‌روی دهه پایانی صفر، ۷۶ عکاس آثار خود را به دبیرخانه سوگواره ارسال کردند و بنا بر نظر هیئت داوران بخش قابل توجهی از این آثار از کیفیت مطلوب برخوردار بودند.

دبیر سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) ادامه داد: پس از بررسی داوران در نهایت ۴۰ اثر از ۲۴ عکاس به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند که همزمان با مراسم اختتامیه، در سالن موزه مؤسسه فرهنگی قدس نمایشگاهی از این آثار برپا می‌شود و عموم مردم می‌توانند به‌مدت یک هفته از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی در پایان گفت: سوگواره عکس مسیرالرضا(ع) با موضوع «زائران پیاده رضوی» به‌دنبال توجه ویژه به عکاسی زیارتی در حوزه مستند و همچنین برجسته‌سازی فرهنگ خاص زائر پیاده بود که البته طی این سال‌ها مورد غفلت عکاسان نبوده است و ما در این سوگواره در نظر داشتیم توجه ویژه‌ای به تلاش عکاسان این حوزه داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha