بهره‌مندی فعالان قرآنی عضو صندوق اعتباری هنر از بیمه درمان تکمیلی
کد خبر: 4168209
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

بهره‌مندی فعالان قرآنی عضو صندوق اعتباری هنر از بیمه درمان تکمیلی

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت خراسان رضوی گفت: فعالان قرآن و عترت عضو صندوق اعتباری هنر، می‌توانند با ثبت‌نام بيمه درمان تکميلی اعضای صندوق اعتباری هنر از خدمات درمانی بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت خراسان رضویحجت‌الاسلام سیدرضا حسینی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از استان اظهار کرد: ثبت‌نام بيمه درمان تکميلی اعضای صندوق اعتباری هنر از روز شنبه، ۱۸ شهريورماه آغاز شده و تا روز سه‌شنبه ۲۸ شهریورماه به‌مدت ۱۰ روز ادامه دارد.

وی افزود: فعالان قرآن و عترت عضو این صندوق می‌توانند با مراجعه به پیام‌رسان اختصاصی صندوق اعتباری هنر به نشانی app.honarcredit.ir و سایت صندوق به نشانی Profile.honarcredit.ir نسبت به ثبت‌نام و بهره‌مندی از خدمات بیمه تکمیلی سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اقدام کنند.

 حسینی گفت: ضرورت دارد فعالان قرآنی که عضو صندوق اعتباری هنر هستند به اخبار و اطلاعیه‌های صندوق توجه کرده و در مهلت مقرر نسبت به انجام ثبت‌نام اقدام کنند و تمام اخبار در خصوص شرایط و زمان ثبت‌نام از طریق سایت و پیام‌رسان صندوق هنر به اطلاع اعضای صندوق خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha