تشکیل دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی رسانه «خورشید» در مشهد
کد خبر: 4171790
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰

تشکیل دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی رسانه «خورشید» در مشهد

رئیس کمیسیون ویژه زنان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی رسانه «خورشید» در مشهد تشکیل می‌شود.

تشکیل دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی رسانه «خورشید» در مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، فاطمه سلیمی، رئیس کمیسیون ویژه زنان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد، در خصوص جشنواره بین‌المللی خورشید اظهار کرد: نخستین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای خورشید با شعار زنان روشنگری می‌کنند به یاد شهیده شیرین ابوعاقله که به دست رژیم اشغالگر قدس به شهادت رسید، برنامه‌ریزی شده است.

وی بیان کرد: هدف از این جشنواره نشان دادن چهره واقعی زن ایرانی مسلمان است، برنامه‌های دیگری همچون معرفی مکان‌های گردشگری مختص بانوان، معرفی زنان مؤثر در تمدن ایران و مشهد همچون بانو گوهرشاد، معرفی اولین بانوی روزنامه‌نگار در مشهد و همچنین معرفی بانوان توانمند و شاخص در عرصه دفاع مقدس، کارآفرینی و حوزه ورزشی، علمی و فرهنگی را خواهیم داشت.

سلیمی گفت: امیدواریم از این جشنواره به‌عنوان یک فرصت جهت شناساندن ظرفیت‌های مشهد به‌ویژه بانوان مشهدی در کشور و جهان استفاده کنیم. این جشنواره از هفتم تا نهم مهرماه برپا و دبیرخانه دائمی آن در مشهد تشکیل می‌شود تا در سال‌های آینده برنامه‌های بین‌اللملی در حوزه زنان در مشهد برگزار شود.

انتهای پیام
captcha