مسکن محرومان در پارس‌آباد افتتاح شد
کد خبر: 4171879
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
هم‌زمان با هفته دفاع مقدس

مسکن محرومان در پارس‌آباد افتتاح شد

رئیس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد گفت: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس و با حضور مسئولان شهرستان پارس‌آباد، یک باب مسکن محرومان افتتاح شد.

افتتاح مسکن محرومان در پارس‌آبادبه گزارش ایکنا، به نقل از کمیته امداد اردبیل، ظاهر وطن‌خواه، رئیس کمیته امداد شهرستان پارس آباد با اعلام این خبر اظهار کرد: در روستای اجیرلو این واحد مسکونی افتتاح و تحویل یکی از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد شد تا ساکنان این واحد مسکونی از شرایط ایمن و مطلوب مسکن بهره‌مند شوند.
وی خاطرنشان کرد: این ساختمان با مشارکت کمیته امداد، سپاه و بنیاد مسکن احداث شده تا تحویل نیازمندان شود.

رئیس کمیته امداد پارس آباد یکی از راهبردهای کمیته امداد را تامین مسکن و سرپناه برای خانواده‌های نیازمند اعلام کرد و گفت: در حال حاضر در شهرستان پارس آباد و مناطق محروم و روستایی آن ساخت بیش از ده‌ها مسکن با همکاری بنیاد مسکن و سپاه در حال اجراست که تلاش برای تکمیل این واحدها تا اوایل سال آینده است.

وطن‌خواه بیان کرد: در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با همراهی نهادهای مختلف دلجویی از خانوده‌های نیازمند و تحت حمایت جزو برنامه‌های اصلی این مجموعه بوده است. مسئولان این شهرستان از نزدیک جویای حال یکی از خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت امداد بوده و یک دستگاه تلویزیون را به این خانواده‌ها اهدا کردند.

رئیس کمیته امداد پارس آباد گفت: تلاش ما بر این است تا با اشکال مختلف حمایت‌های لازم را از خانواده‌های نیازمند انجام دهیم تا بخش عظیمی از دغدغه های این خانواده‌ها رفع شود.

انتهای پیام
captcha