44 هزار عنوان كتاب كودک در اختیار مخاطبان کتابخانه مرکزی آستان قدس
کد خبر: 4173800
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲

44 هزار عنوان كتاب كودک در اختیار مخاطبان کتابخانه مرکزی آستان قدس

مدیر کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی از ثبت و ساماندهی حدود 7000 عنوان كتاب در موضوع ادبيات كودكان با مجموعه‌ای بیش از 44 هزار عنوان كتاب كودک به نام مجموعه كودكان در مخزن چاپي این کتابخانه خبر داد.

کتابخانهبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان‌نیوز، مهدی صادقی حصار، مدیر کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی اظهار کرد: هر چند كتابخانه مركزی آستان قدس رضوی در سال‌های اخير، رويكردی پژوهشی و علمی داشته و نگاه مخاطب به آن يك مرجع علمی است، اما همواره به موازات ارائه خدمات تخصصی، ارائه خدمات عمومی را نیز مورد توجه قرار داده و برای همه گروه‌های سنی و مخاطبان خود منابع اطلاعاتی تهيه و مجموعه‌سازی کرده است.

مدیر کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی، بیان کرد: هر چند در كتابخانه مركزی فضای مستقل و به نام كودكان وجود ندارد، ايستگاه‌های مطالعه كودكان غالباً در همه بخش‌ها حتی در كتابخانه‌های تخصصی وجود دارد و فعال است. كودكانی كه همراه والدين پژوهشگر خود در كتابخانه مركزی حضور دارند، كتابداران ما با آماده‌سازی فضاها و منابع و تجهيزات مختص اين گروه سنی، ساعات جذابی را برای او فراهم می‌کنند تا والدينش با آسودگی به مطالعه و پژوهش خود بپردازد.

صادقی حصار درباره تعداد کتاب‌های مرتبط با کودکان تصریح کرد: در حال حاضر علاوه بر ثبت و ساماندهی حدود 7000 عنوان كتاب در موضوع ادبيات كودكان، مجموعه‌ای بالغ بر 44 هزار عنوان كتاب كودك به نام مجموعه كودكان در مخزن چاپی وجود دارد كه در اختيار مخاطبان، علاقه‌مندان و پژوهشگران است.

انتهای پیام
captcha