ویژه‌برنامه‌های قرآنی حرم مطهر رضوی در هفته جاری
کد خبر: 4175279
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳

ویژه‌برنامه‌های قرآنی حرم مطهر رضوی در هفته جاری

ویژه‌برنامه‌های قرآنی متنوعی به صورت هفتگی به همت اداره دارالقرآن کریم حرم مطهر رضوی در صحن و سرای این بارگاه نورانی تدارک دیده شده که در ادامه به جزئیات هر یک از این ویژه برنامه‌ها اشاره می‌شود.

قرآنبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان‌نیوز، محفل قرآنی جواد الائمه(ع) ویژه نوجوانان نخستین ویژه‌برنامه‌های قرآنی حرم مطهر امام رضاست که همه روزه ساعت 17 در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی برپاست.

از دیگر ویژه‌برنامه‌های قرآنی این بارگاه نورانی، کارگاه‌های تدبر و تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه ویژه خواهران است که به صورت هفتگی شنبه تا پنجشنبه در دو نوبت صبح ساعت 8:30 الی 10 و در نوبت عصر ساعت 15 الی 17 در رواق‌های امام خمینی(ره)، نجمه خاتون، دارالحجه و رواق حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

علاوه بر این، همه روزه پس از اقامه نماز صبح، سوره یاسین به صورت ترتیل‌خوانی در ایوان مقصوره مسجد جامع گوهرشاد قرائت می‌شود.

همچنین محفل اُنس با قرآن کریم همه روزه ساعت 17 در مسجد جامع گوهرشاد و جلسه قرائت قرآن صدرالحفاظ از شنبه تا پنجشنبه ساعت 17 در رواق امام خمینی(ره) با حضور استاد مرتضی سادات فاطمی اجرا می‌شود.

جلسه ترتیل و تفسیر کلام وحی از دیگر برنامه‌های قرآنی دارالقرآن کریم است که همه روزه بعد از اقامه نماز صبح ویژه زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه‌های دارالقرآن خواهران شامل کارگاه‌های قرآنی اعم از آموزش قرآن کریم، تدبر در قرآن و نهج البلاغه، محفل ام ابیها، نشست‌های معارفی، انجمن قرآنی دختران رضوی و ... هر هفته شنبه تا پنج شنبه در دو نوبت صبح و عصر  در رواق حضرت زهرا(س) اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha