امروز آمریکا از توسعه جبهه مقاومت نگران است
کد خبر: 4177097
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

امروز آمریکا از توسعه جبهه مقاومت نگران است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه امروز آمریکا از توسعه جبهه مقاومت نگران است، گفت: این روزها آنچه در فلسطین اتفاق می‌افتد، با هماهنگی و به دستور آمریکا و استکبار جهانی صورت می‌گید، چرا که آمریکا از گسترش جبهه مقاومت می‌ترسد.

سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه امام رضا(ع)به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه امام رضا(ع)، امروز 30 مهرماه، در مراسم تجلیل از برترین‌های شبکه تربیتی صالحین،  که در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت جمع کثیری از مردم غزه، اظهار کرد: در تفکر اسلامی اعتقاد داریم مسلمانان امت واحد هستند و مرزهای جغرافیایی امری بر جدایی مسلمانان از یکدیگر نیست.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، ادامه داد: ایشان تاکید دارند که بر هر مسلمانی واجب است که نسبت به موضوع فلسطین و با پشتیبانی مادی و معنوی این وظیفه را انجام دهد.

غیاثی تصریح کرد: معتقد هستیم این روزها در آن سرزمین‌ها اتفاقی نمی‌افتد، مگر با هماهنگی و به دستور آمریکا و استکبار جهانی، چرا که آمریکا از گسترش جبهه مقاومت می‌ترسد و امروز آمریکا اسرائیل و رژیم صهیونیستی را به عنوان یک جریان نیابتی به خدمت گرفته تا در مقابل مسلمنان این اتفاقات را رقم بزند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به کتاب «سرزمین موعود» نوشته باراک اوباما، گفت: این کتاب محتوی سرنوشت یک زمامدار است و نکات عبرت‌آمیزی در این کتاب نگاشته شده که برای نسل امروز و نسل آینده عبرتی است که در ایران اسلامی اگر انقلاب اسلامی 75 سال قبل به پیروزی رسیده بود، مولودی به نام رژیم صهیونیستی نبود.

وی افزود: از زمانی که انقلاب اسلامی شکل گرفت، در حالی که رژیم صهیونیستی به زعم خودشان یک رژیم نسبتا جوان بود و چند سالی از آن گذشته بود و اینکه توقفی ایجاد شد امروز اگر جمهوری اسلامی نبود بیشتر از محدوده جغرافیایی را در دست داشت.

غیاثی بیان کرد: در حوزه جنگ نیابتی، آمریکا تنها به رژیم صهیونیستی اکتفا نکرد و برخی از عرصه‌های دیگر از جمله داعش را در برابر مسلمانان قرار داد که اگر جبهه مقاومت نبود، همراه با رژیم صهیونیستی عرصه‌ای هولناک‌تری در جهان رقم می‌خورد، تا آمریکا عرصه نفوذ خود را در همه دنیا در بهره‌برداری از رژیم‌های نیابتی انجام دهد و لذا اگر داعش موفق نبود، به خاطر وجود ایران است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) اظهار کرد: نگاه آنان به ایران یک نگاه جدی است، بنابراین آنان ایران را در مقابل خود می‌بینند و تا زمانی که با آمریکای جنایتکار به نقطه نظر مشترک نرسیم، این منازعات ادامه دارد و امیدواریم خداوند عرصه حضور درگیری میدانی با این جنایتکاران را برای رزمندگان ما فراهم کند تا بدانند اگر رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس بودند و در جبهه مقاومت نیز تاثیرگذار هستند، این موارد می‌توانند طومار آمریکا و اسرائیل را با یک ندای مقام معظم رهبری در هم بپیچند.

وی گفت: امروز ایران اسلامی هیمنه آمریکا را شکسته است. اقدامی که حماس کرد برای اسرائیل ترمیم‌ناپذیر است. با این اقدام حماس اصل بازدارنگی، هشدار، اصل انتقال منطقه نبرد به قلمرو اصلی و دفاع از شهروندان صهیونیستی در اسرائیل با شکست مواجه شد.

غیاثی بیان کرد: ادعای رژیم صهیونیستی در خصوص اشراف و رصد اطلاعاتی به شدت فرو ریخت. در این راستا نظرات خودشان دو بخش است. یک عده آنان می‌گویند ما غافلگیر نشدیم و از این حمله اطلاع داشتیم و آنان که می‌گویند غافلگیر شدیم و در هر دو صورت شکست خوردن آنان مشخص است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به بحث شبکه صالحین، بیان کرد: جدا از جشنواره مالک اشتر استانی که هر سال برگزار می‌شود، به دلیل اهمیت بحث تربیتی این مراسم تدارک دیده شده تا از افراد موثر در این طرح تجلیل شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: امروز بزرگترین شبکه جریان‌ساز ولایی در روی کره زمین شبکه تربیتی صالحین است. این یک شبکه جریان‌سازی شده که اتفاقات خوب و مبارکی را در عرصه صالحین رقم زده است.

وی اظهار کرد: در این حوزه هر چند با مطلوب فاصله داریم، اما باید تلاش صورت گیرد تا خلاء موجود در این خصوص رفع شود. نکته دیگر در این راستا مرتب مطالبه می‌شود، موضوع جهاد تبین است که باید مورد استفاده قرار گیرد. همچنین جوان‌گرایی و استفاده از ظرفیت‌ها مورد تاکید است، لذا صرفا نباید به ظرفیت‌های داخلی اکتفا کرد.

انتهای پیام
captcha