چهارمین فراخوان جذب مدرس درس انس با قرآن آغاز شد
کد خبر: 4177587
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱

چهارمین فراخوان جذب مدرس درس انس با قرآن آغاز شد

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تکمیل مدرسان مورد نیاز دانشگاه‌های خود برای تدریس درس انس با قرآن کریم چهارمین فراخوان جذب مدرس قرآن را آغاز کرد.

به گزارش ایکنا، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمین فراخوان جذب مدرس درس انس با قرآن کریم را به منظور تکمیل مدرسان مورد نیاز برای تدریس درس انس با قرآن کریم در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور، از بین افراد واجد شرایط، آغاز کرد.

این فراخوان ویژه اعضای هیئت علمى پیوسته یا وابسته و دستیاران آموزشی است که مجوز تدریس از طرف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ندارند. بارگذاری گواهی یا حکم کارگزینی توسط این دسته از متقاضیان الزامی است. در این فراخوان تنها قبول‌شدگانی که واجد شرایط باشند، به آزمون شفاهی دعوت خواهند شد. شرط دعوت به آزمون شفاهی، کسب حداقل امتیاز ۷۰ از ۱۰۰ در آزمون کتبی است.

مدرسانی که تاریخ اعتبار مجوزشان پایان یافته، می‌توانند برای تمدید مجوز خود در این فراخوان ثبت‌نام کنند. «این دسته از مدرسان» و «ائمه جماعات دانشگاه آزاد اسلامی که قرارداد معتبر دارند» از آزمون کتبی معافند.

بر همین اساس جدول زمانبندی چهارمین فراخوان به این شرح است. ۲۶ آبان آخرین مهلت ثبت‌نام اعلام شده است. یکشنبه ۲۸ آبان برگزاری آزمون کتبی و مجازی و در نهایت آذرماه ۱۴۰۲ فرایند آزمون شفاهی و صدور مجوز تدریس انجام خواهد شد.

طبق جدول زمان‌بندی استانی، جهت برگزاری آزمون شفاهی، با قبول‌شدگان تماس گرفته خواهد شد؛ بر این اساس، قبول‌شدگان نیاز به انجام اقدام خاصی ندارند و تنها باید منتظر تماس از طرف نهاد استان مربوطه خود باشند.

بر اساس آیین‌نامه ۷۷/۷۷۲/ص مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۱، درس انس با قرآن کریم یک درس یک واحدی است که باید در ۱۶ جلسه دوساعته برگزار شود. همچنین بر اساس ابلاغ شماره ۲۵۴۲۸//ص مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ مسئولیت برنامه‌ریزی، نظارت بر چگونگی ارائه درس از جهت رعایت ضوابط و نظم، ظرفیت کلاس، شیوه تدریس، ارزیابی مدرسان و... بر عهده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد‌های دانشگاهی است و براساس نامه شماره ۹۵/۳۵۶۱۹/ص مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۶، حداکثر ظرفیت کلاس باید ۳۵ نفر باشد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی اداره کل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی یا نشانی اینترنتی https://iau.nahad.ir/quran مراجعه کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha