امنیت، زیرساخت تمام ابعاد در فعالیت‌های یک جامعه است
کد خبر: 4178047
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

امنیت، زیرساخت تمام ابعاد در فعالیت‌های یک جامعه است

رئیس عقیدتی-سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امنیت را بالاترین نعمت در هر جامعه شمرد و گفت: امنیت در کنار سایر نعمت‌هاست و به عنوان زیر ساخت همه ابعاد در فعالیت‌های جامعه مطالبه همگان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عدیده، رئیس عقیدتی-سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرقبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط‌عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عدیده، رئیس عقیدتی-سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، در بازدید از سایت اطلاعات سیگنالی کبکان با بیان اینکه داشتن امنیت، اولویت هر جامعه‌ای است، اظهار کرد: اگر امنیت از جامعه‌ای سلب شود، تمام مسائل از فردی تا اجتماعی و اقتصادی را تحت‌الشعاع قرار خواهد گرفت. 

وی مقوله امنیت را بالاترین رکن قدرت هرجامعه برشمرد و افزود: قطعا حصول امنیت در کشور در گرو همدلی مسئولان و حضور ملت بصیر در صحنه‌های حساس خواهد بود. عدیده خطاب به کارکنان این سایت، تصریح کرد:‌ شما باید مراقب عملیات روانی و نبرد رسانه‌ای در هر سطحی علیه ایران با دلارهای برخی دول مرتجع و نقش آنان در تحریف و تحریک با همکاری سرویس‌های اجانب و گروه‌های معاند نظام اسلامی ایران باشید.

رئیس عقیدتی-سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه دشمن به هر بهانه‌ای به دنبال ضربه زدن به ایران و نظام جمهوری اسلامی است، بیان کرد: اگر کار فرهنگی و رسانه‌ای در جامعه انجام شود و امر تبیین به درستی و به موقع انجام شود، دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی نخواهیم بود.

وی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق به ویژه فعالان در سایت کبکان، افزود: آمادگی کارکنان پدافند و تجهیزات این سایت در وضعیت مطلوبی قرار دارد و کارکنان جوان با درک اهمیت ماموریت محوله وظایف خود را با دقت و کیفیت مناسبی به انجام می‌رسانند.

انتهای پیام
captcha