راه‌یابی ۴۰ اثر به نمایشگاه برگزیدگان جشنواره ملی «گرافیک رضوی»
کد خبر: 4179311
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
معاون ترویج و جریان‌سازی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع):

راه‌یابی ۴۰ اثر به نمایشگاه برگزیدگان جشنواره ملی «گرافیک رضوی»

سعید زمانی گفت: در حاشیه برگزاری اختتامیه هشتمین جشنواره ملی «گرافیک رضوی» اقدام به افتتاح نگارخانه آثار برگزیده شد و از هر رشته، 10 اثر برگزیده شایسته تقدیر شد.

جشنواره گرافیک رضویسعید زمانی معاون ترویج و جریان‌سازی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، در خصوص جزئیات نمایشگاه آثار برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی «گرافیک رضوی»، اظهار کرد: برای برگزاری هشتمین جشنواره ملی «گرافیک رضوی»، فراخوان ارسال اثر در 4 بخش پوستر، تصویرسازی، کتیبه و پرچم و همچنین کارتن را اعلام کردیم که در آیین اختتامیه این جشنواره بنا به اعلام نظر هیئت داوران در این ۴ بخش از نفرات اول تا سوم و همچنین شایسته تقدیر به عمل آمدند.

وی افزود: در حاشیه برگزاری اختتامیه هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی اقدام به افتتاح نگارخانه آثار برگزیده در 4 رشته‌ای که مطرح شد، کردیم و از هر رشته 10 اثر برگزیده که هم آثار نفرات اول تا سوم بوده و هم افرادی که شایسته تقدیر بودند در مجموعه نگارخانه فردوسی جهاددانشگاهی در معرض دید علاقه‌مندان به عرصه هنر قرار دادیم.

زمانی ادامه داد: ۴۰ اثری هم که در نگارخانه در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار گرفته آثار نفرات برگزیده جشنواره بوده و در واقع آثار برگزیده‌ای که بنا به نظر هیئت داوران قابل نمایش بوده در نگارخانه به نمایش درآمده است.

معاون ترویج و جریان‌سازی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) بیان کرد: کتاب گرافیک رضوی در طول دهه‌های اخیر که جمع‌آوری آثار برگزیده مرتبط با امام رضا(ع) را در خود جای داده، چاپ شده و توسط بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) قابل عرضه است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه آثار برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی تا 10 آبان ماه به فعالیت خود ادامه می‌دهد، تصریح کرد: علاقه‌مندان و هنرمندان رشته گرافیک می‌توانند برای بازدید از آثار برگزیده هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی می‌توانند در 2 نوبت، 9 تا 11 و 17 تا 19 به نگارخانه تالار فردوسی واقع در جهاد دانشگاهی مشهد مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha