شهادت کودک فلسطینی حافظ قرآن در بمباران غزه
کد خبر: 4180667
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

شهادت کودک فلسطینی حافظ قرآن در بمباران غزه

عبدالرحمان طلعت برهون، کودک فلسطینی حافظ قرآن کریم به همراه سه تن از خواهران و برادران و مادر خود در بمباران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

به گزارش ایکنا به نقل از النهار، عبدالرحمان طلعت برهون، کودک فلسطینی حافظ قرآن کریم به همراه خواهر، برادر، برادر شیرخوار و مادر خود در بمباران غزه از سوی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

این چهار کودک در پی بمباران خانه آنها در غزه توسط ارتش اشغالگر صهیونیستی به همراه مادرشان به شهادت رسیدند.

خواهر این کودک حافظ 10 جزء و محمد برهون، برادر او حافظ 20 جزء قرآن بود.

در سی و سومین روز از جنگ غزه، حملات شدید به نوار غزه ادامه دارد و نیروهای اشغالگر را در دیرالبلح، اردوگاه‌های المغازی و الشاطی و محله زیتون کشتارهای جدید به راه انداخته‌اند. نیروهای صهیونیست همچنین ساختمانی متعلق به بیمارستان الشفاء و مجاورت بیمارستان اندونزی در شمال نوار غزه را نیز مورد حمله قرار داده‌اند.

کمیته بین‌المللی صلیب سرخ اعلام کرده که کاروان کمک‌های بشردوستانه این سازمان در غزه مورد حمله نظامیان صهیونیست قرار گرفته است.

تعداد شهدا از ابتدای آغاز حمله رژیم صهیونیستی به بیش از 10300 نفر رسیده و پیکر ده‌ها شهید در سایه هشدارها درباره بروز یک فاجعه بهداشتی در خیابان‌های شهر غزه پراکنده شده است.

سازمان‌های بین‌المللی بمباران مخازن آب، نانوایی‌ها و پنل‌های خورشیدی توسط نظامیان صهیونیستی را محکوم کرده و نسبت به محروم کردن ساکنان غزه از ضروریات زندگی هشدار داده‌اند.

انتهای پیام
captcha