راه‌اندازی بازارچه صنایع‌دستی در سرعین
کد خبر: 4181305
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

راه‌اندازی بازارچه صنایع‌دستی در سرعین

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از ایجاد بازارچه صنایع‌دستی با همکاری بخش خصوصی در شهر توریستی سرعین خبر داد.

دیدار با امام جمعه سرعینبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، توحید دلاورقوام، معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، ۲۰ آبان ماه، در جلسه با امام جمعه سرعین گفت: با توجه به توریست‌پذیر بودن شهر سرعین ظرفیت خوبی برای ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی در این شهر وجود دارد که با همکاری بخش خصوصی بازارچه جدید صنایع‌دستی در این شهر راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت شهر توریستی سرعین برای معرفی و عرضه محصولات صنایع‌دستی فرصت خوبی است که می‌تواند در رونق صنایع‌دستی استان و حتی کشور موثر باشد.

دلاورقوام تاکید کرد: با مساعدت سرمایه‌گذار بخش خصوصی این بازارچه در یک طبقه از مجتمع بازار رضا ایجاد خواهد شد و صنعتگران به صورت رایگان در این بازارچه غرفه‌هایی خواهند داشت تا به ارائه محصولات خود و همچنین نمایش نحوه تولید آثار بپردازند.

محمدرضا شایقی، رئیس نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین نیز در این جلسه گفت: بازارچه صنایع‌دستی شهر سرعین فرصتی برای حضور صنعتگران از سرتاسر کشور خواهد بود و با رایزنی‌هایی که معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی خواهد داشت صنعتگران سایر استان‌ها نیز می‌توانند در این بازارچه محصولات خود را معرفی کنند.

شایقی افزود: مجتمع تجاری رضا مجموعه‌ای شامل یک طبقه شهر بازی است که برای سایر طبقات نیز درخواست موزه خصوصی و بازارچه صنایع‌دستی را دارد و فعالیت چنین مجموعه‌هایی می‌تواند به ماندگاری بیشتر مسافران در شهر سرعین منجر شود.

انتهای پیام
captcha