اجرای طرح «شهریاران» به استفاده از ظرفیت نخبگانی منتج می‌شود
کد خبر: 4186714
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
استاندار مرکزی:

اجرای طرح «شهریاران» به استفاده از ظرفیت نخبگانی منتج می‌شود

فرزاد مخلص‌الائمه اجرای طرح «شهریاران» را رویداد بزرگ برای نزدیک کردن مردم به لایه‌های تصمیم‌گیری دانست و گفت: تبیین این طرح می‌تواند با توجه به ظرفیت‌های نخبگانی و انسانی استان به خروجی‌های مطلوب منتج شود.

نشست طرح شهریاران در استان مرکزی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، عصر جمعه، 17 آذرماه در نشست ستاد استانی و کارگروه‌های طرح ملی «شهریاران» که با حضور جمعی از مدیران، حلقه‌های میانی و فعالان مردمی در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با تأکید بر اینکه مردمی‌سازی وجه ممیزه دولت است، گفت: با توجه به دستورات مقام معظم رهبری برای استفاده از حلقه‌های میانی، باید برای حمایت از فعالیت‌های مردم‌پایه با تمام وجود به میدان بیاییم.

وی تصریح کرد: طرح شهریاران یک کار نو و رویداد بزرگ برای وارد کردن مردم به میدان و نزدیک کردن آن‌ها به لایه‌های تصمیم‌گیری است که می‌تواند در گام بعد به شکل‌های متعددی ارتقا پیدا کند.

مخلص‌الائمه اضافه کرد: گفتمان مردمی‌سازی باید در استان تقویت شود و تبیین طرح شهریاران در مجامع مختلف اعم از هیئت‌ها، دانشگاه‌ها، مدارس و روستاها می‌تواند با توجه به ظرفیت‌های نخبگانی و انسانی استان به خروجی‌های مطلوبی منجر شود.

استاندار مرکزی بیان کرد: مردم باید احساس کنند که می‌توانند با ایده‌ها و اقدامات خود شرایط را تغییر بدهند و همین نگاه منجر به امیدآفرینی هم خواهد شد.

انتهای پیام
captcha