600 بسته کمک معیشتی بین خانواده زندانیان البرز توزیع می‌شود
کد خبر: 4188841
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
در آستانه شب یلدا

600 بسته کمک معیشتی بین خانواده زندانیان البرز توزیع می‌شود

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای شب یلدا 600 بسته کمک معیشتی بین خانواده زندانیان توزیع می‌شود.

بسته کمک معیشتی

میثم قدمی، معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: در راستای ترویج مسئولیت‌های اجتماعی و فعالیت‌های فرهنگی در جامعه به همت اصناف و فعالان بخش حمل و نقل و همکاران راهداری البرز موکبی به نام حضرت ابوالفضل العباس(ع) را از سه سال گذشته با هدف انجام کارهای عام‌المنفعه راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی افزود: با فعالیت این موکب سال گذشته 28 زندانی جرائم غیرعمد با پرداخت مبلغ 450 میلیون تومان از زندان آزاد شدند. امسال نیز در نظر داریم با پرداخت 700 میلیون تومان زمینه آزادی 42 زندانی را فراهم کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در ایام اربعین و برای خدمت‌رسانی به زائران اباعبدلله‌الحسین(ع) فعالان این موکب، در تأمین آب و حفر یک حلقه چاه در شهر نجف برای موکب مرکزی استان البرز مشارکت داشته است، افزود: موکب فعالان حمل و نقل استان البرز از 15 روز قبل از اربعین در مرز مهران فعالیت خود را آغاز کرد و تا پایان اربعین این خدمت‌رسانی ادامه داشت. 

قدمی توضیح داد: همچنین این موکب در ایام اربعین با تأمین 100 دستگاه ماشین به‌صورت رایگان برای جابه‌جایی تجهیزات به شهر نجف و کربلا  نیز اقدام کرده است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز تصریح کرد: به‌مناسب سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) نیز 500 پرس غذای گرم به همت فعالان این موکب بین خانواده زندانیان توزیع شد. 

وی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظر داریم برای شب یلدا 600 بسته کمک معیشتی بین خانواده زندانیان توزیع کنیم.

انتهای پیام
captcha