مهلت ارسال آثار به جشنواره «زیر سایه کتاب» تمدید شد
کد خبر: 4188872
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

مهلت ارسال آثار به جشنواره «زیر سایه کتاب» تمدید شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «زیر سایه کتاب» تا ۳۰ دی‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: پس از داوری آثار به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

جشنواره «زیر سایه کتاب»

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی البرز، علی معدنی‌پور، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره زیر سایه کتاب تا ۳۰ دی‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: این جشنواره در محورهای مسابقه کتاب‌سازی کتابخانه رویایی من، مسابقه داستان‌نویسی کتاب تصویری چتر و نمایشنامه‌خوانی مهمان قطبی برگزار می‌شود.

وی مطرح کرد: در مسابقه کتاب‌سازی کتابخانه رویایی من، علاقه‌مندان در رده سنی 7 تا ۱۲ سال می‌توانند با تهیه کتاب (متن به همراه تصویر) از کتابخانه رویایی خود در این مسابقه شرکت کنند. جوایز این محور، ۲۰ هدیه سه میلیون ریالی است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز افزود: در مسابقه داستان‌نویسی کتاب تصویری چتر، علاقه‌مندان 7 تا ۱۲ سال با امانت کتاب از کتابخانه و نوشتن داستان چتر می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. جوایز این محور، ۳۰ هدیه ۳۰ میلیون ریالی است.

معدنی‌پور بیان کرد: در مسابقه نمایشنامه‌خوانی مهمان قطبی نیز نوجوانان ۱۰ تا ۱۶ سال می‌توانند در قالب گروه‌های سه نفره، به اجرای نمایش و رقابت در سطح کتابخانه‌ای، شهرستانی و استانی بپردازند. به گروه اول ۱۵ میلیون ریال، گروه دوم ۱۲ میلیون ریال و گروه سوم ۹ میلیون ریال اهدا می‌شود.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه مسابقات به نشانی samakpl.ir آثار خود را بارگذاری یا فایل word اثر را همراه با مشخصات از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۰۲۴۲۳۴۷۳۹ ارسال کنند. در بخش داستان‌نویسی و کتابخانه رویایی من آثار به دست کتابدار کتابخانه برسد.

انتهای پیام
captcha