هنرمندان برگزیده جشنواره چندرسانه‌ای میراث‌ فرهنگی در اردبیل تجلیل شدند
کد خبر: 4188953
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

هنرمندان برگزیده جشنواره چندرسانه‌ای میراث‌ فرهنگی در اردبیل تجلیل شدند

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی اردبیل طی مراسمی با اعطای لوح تقدیر و هدایایی از هنرمندان برگزیده در جشنواره چند‌رسانه‌ای میراث‌ فرهنگی تجلیل کرد.

تجلیل از هنرمندان برگزیده جشنواره چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگیبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل، حسن محمدی‌ادیب، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل، 28 آذرماه طی مراسمی با اعطای لوح تقدیر و هدایایی از سولماز ملکی و الناز عزیزی، هنرمندان برگزیده دومین جشنواره چند‌رسانه‌ای میراث‌ فرهنگی تجلیل کرد.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل در این مراسم گفت: رسانه مهم‌ترین نقش را در ترویج آیین‌ها و معرفی میراث‌ فرهنگی دارد و تولید محتوای مناسب می‌تواند در احیای آداب و رسوم کهن مؤثر باشد.

وی افزود: انتخاب آثار هنرمندان اردبیلی برای دومین بار پیاپی در جشنواره چندرسانه‌ای میراث‌ فرهنگی نشان می‌دهد که هنرمندان استان قابلیت‌های لازم را در این حوزه دارند و این مهم وظیفه ما را برای استفاده از این ظرفیت سنگین‌تر می‌کند.

محمدی‌ادیب تأکید کرد: همچنین اداره‌کل میراث‌ فرهنگی آماده حمایت از تولیدات رسانه‌ای با موضوع میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی است.

اثر رادیویی «یئدی گوز» به تهیه‌کنندگی سولماز ملکی و الناز عزیزی از اردبیل در بخش برنامه ترکیبی رادیویی دومین جشنواره چندرسانه‌ای میراث‌ فرهنگی تندیس میراث و دیپلم افتخار دریافت کرده است.

انتهای پیام
captcha