برگزاری دوره آموزشی «پیشگامان قرآنی ۲» در مشهد
کد خبر: 4195361
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶

برگزاری دوره آموزشی «پیشگامان قرآنی ۲» در مشهد

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از برگزاری دوره آموزشی «پیشگامان قرآنی ۲» ویژه 507 نخبه قرآنی در مشهد خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی «پیشگامان قرآنی ۲» در مشهد

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام والسملین سید مسعود میریان مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه دوره آموزشی «پیشگامان قرآنی ۲» سومین سال متوالی ویژه کودکان ۷ سال تمام در حال برگزاری است، اظهار کرد: در این دوره آموزشی ۵۰۷ نفر از نخبگان قرآنی مشهد که کلاس‌های آموزشی مهدالرضا(ع) و پیشگامان قرآنی یک را گذرانده‌اند به این کلاس‌ها راه یافته‌اند. 

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را شناسایی نخبگان قرآنی از سنین پایین، رشد و استعداد کودکان در پرتو آموزه‌های قرآن و دستیابی به تلاوت‌های فاخر قرآنی عنوان کرد و افزود: در این دوره آموزشی با حضور 28 مربی مهد الرضا‌(ع)  در مساجد 9 منطقه از مشهد در حال برگزاری است که کتاب آموزشی قرآن ۳۰ جزء با رسم الخط عثمان طه و روانخوانی قرآن با رعایت نکات تجویدی به فراگیران آموزش داده می شود.

میریان با اشاره به اینکه این کلاس‌‌های آموزشی به دو صورت حضوری و مجازی از دی ماه ۱۴۰۲ شروع و تا نیمه خرداد ۱۴۰۳ ادامه دارد، افزود: در حال حاضر 30 کلاس به صورت حضوری درمشهد، یک کلاس در شهرستان طبس گلشن و یک کلاس در فضای مجازی در حال برگزاری است که قرآن آموزان کلاس مجازی از شهر و روستاهای مختلف کشور هستند.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی یادآور شد: فراگیران این دوره آموزشی بعد از اتمام دوره، آموزش‌ها را با عنوان «نخبگان مهدالرضا(ع)» در سطوح مختلف آموزشی فرامی‌گیرند. باتوجه به این که اکنون این کودکان کلاس اول ابتدایی هستند و از شنبه تاچهارشنبه در مدرسه حضور دارند این دوره روزهای پنج‌شنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha