امروز دشمنان ایران از حضور مردم در پای صندوق رأی ناراحت هستند
کد خبر: 4202739
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
رئیس دستگاه قضا پس از انداختن رأی در صندوق:

امروز دشمنان ایران از حضور مردم در پای صندوق رأی ناراحت هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای پس از انداختن رأی خود در صندوق بیان کرد: حضور در پای صندوق رأی، موجب رضایت دوستداران همه مردم ایران و ناراحتی دشمنان و شیطان بزرگ می‌شود. امروز دشمنان ایران از حضور مردم در پای صندوق رأی ناراحت هستند و دوستداران انقلاب از این حضور خوشحال هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه صبح امروز، 11 اسفند پس از انداختن رأی در شعبه اخذ رأی مسجد جامع لویزان با تأکید بر اینکه باید با دیدگاه ملی، نگاه به پیشرفت و توسعه کشور به مسئله انتخابات نگاه کنیم، افزود: اگر توجه به بهبود مسائل اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی مورد نظر باشد امروز حضور در پای صندوق‌های رأی با اکثریت و پرشور خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز حضور در پای صندوق رأی و انتخاب فردی که از نظر رأی‌دهنده برای چهار سال قانونگذاری در تمام موضوعات کشور شایستگی دارد و بر اجرای قانونی که تصویب کرده نظارت کند و برای رأی دادن به کابینه دولت و نظارت بر آنها اقدامات شایسته انجام دهد، حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای بیان کرد: حضور در پای صندوق رأی، موجب رضایت دوستداران همه مردم ایران و ناراحتی دشمنان و شیطان بزرگ می‌شود. امروز دشمنان ایران از حضور مردم در پای صندوق رأی ناراحت هستند و دوستداران انقلاب از این حضور خوشحال هستند.

رئیس دستگاه قضا درباره مسئله امنیت و صیانت از آرای مردم، اضافه کرد: در همه دوره‌ها از جمله این دوره، تمام مسئولان ذیربط؛ وزارت کشور، دستگاه‌های نظارتی، شورای نگهبان و ... پای کار آمده‌اند. قوه قضاییه نیز بری آرامش مردم در جهت سلامت انتخابات و فراهم کردن زمینه تسهیل برای انتخابات همراه بودند.

وی با اشاره به شکل‌گیری ستاد پیشگیری از وقوع جرم انتخاباتی از چند ماه پیش در قوه قضائیه، گفت: کارهای لازم و تذاکرات لازم از ماه‌ها پیش از سوی این ستاد انجام شده است. دیشب و امروز و تا پایان رأی‌گیری و شمارش آرا ستاد پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه حضور جدی دارد و قضات مستقر و کشیک در شعب آماده هستند که احیانا اگر گزارش خلافی به آنها رسید در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

رئیس عدلیه در پایان تأکید کرد: این ستاد در تمام طول رأی‌گیری و حتی پس از اتمام رأی‌گیری و در مرحله شمارش آرا فعال است تا ملت شریف جمهوی اسلامی ایران با کمال امنیت رأی خود را در صندوق بیندازند.

انتهای پیام
captcha