سال ۱۴۰۲ با همت مردم به خوبی و سرافرازی به پایان رسید
کد خبر: 4206529
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۶
استاندار خراسان رضوی:

سال ۱۴۰۲ با همت مردم به خوبی و سرافرازی به پایان رسید

یعقوبعلی نظری با بیان اینکه با همکاری‌های صورت‌گرفته از تمام مشکلات عبور کردیم، گفت: در مجموع از نظر ما سال ۱۴۰۲ با عنایت خداوند و الطاف امام رضا(ع) و همت مردم به خوبی و سرافرازی به پایان رسید.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، اول فروردین‌ماه در گفت‌وگوی نوروزی خود با مردم خراسان رضوی اظهار کرد: ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات، الحمدلله با پیام رهبر انقلاب وارد سال ۱۴۰۳ شدیم. وظیفه دارم این تحول و تغییر در طبیعت را به همه هم‌استانی‌ها تبرک بگویم. ان‌شاءالله سال جدید پر از خیر و برکت برای کشورمان باشد.

وی ادامه داد: سال ۱۴۰۲ با تمام فرازونشیب‌ها گذشت و من وظیفه دارم به عنوان خدمتگزار مردم، از شما بابت مشکلات عذرخواهی کنم و در محضر تمام شما امیدوارم باشم امسال مشکلات را با تلاش‌های مشترک مردم و مسئولان حل کنیم. سال ۱۴۰۲ شاهد بارش‌ نعمت‌های آسمانی به میزان خوبی بودیم و امیدواریم این طلیعه‌ای با خیر و برکت برای امسال باشد. یکی از نگرانی‌های جدی ما برای سال گذشته، تنش آبی خصوصا در تیرماه به علت اوج حضور زائران در مشهد بود، اما با عنایت الهی و همکاری مردم از آن نقطه عبور کردیم.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: مشکلات دیگر نیز به صورت طبیعی در حوزه‌های مختلف اقتصاد و انرژی به وجود آمد و حتی اتفاقاتی که بعضا شاید آحاد مردم هم مطلع نشدند، اما با همکاری‌های صورت‌گرفته از تمام آن‌ها عبور کردیم. در مجموع از نظر ما سال ۱۴۰۲ با عنایت خداوند و الطاف امام رضا(ع) و همت مردم به خوبی و سرافرازی به پایان رسید و باید با استفاده از تجارب اندوخته‌شده و همکاری مردم و عزم مسئولان، مشکلات باقی‌مانده را حل کنیم.

نظری با اشاره به پیشرفت‌های اقتصادی خراسان رضوی در یک سال گذشته، بیان کرد: سال ۱۴۰۲ بنابر گزارشات مرکز آمار، از نظر افزایش سرمایه‌گذاری، کاهش نرخ بیکاری و افزایش صادرات سال خوبی برای استان بود و شاخص‌ها رو به بهبودی است و فرصت‌های خوبی برای جبران کاستی‌ها وجود دارد. در سال جدید باید در یک بازه زمانی کوتاه کمبود سرانه آموزشی، تخت‌های بیمارستانی و ورزشی را جبران و حداقل به میانگین کشوری برسانیم. ما در قالب مولدسازی، امکان اجرای پروژه‌ها را برای دستگاه‌ها فراهم کردیم و امیدواریم بتوانیم با سرعت در این مسیرها گام برداریم تا عقب‌ماندگی‌ها جبران شود.

وی همچنین با اشاره به مشکلات جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ما استانی زائرپذیر و مسیر ترانزیت به کشورهای آسیای مرکزی و کشورهای همسایه هستیم و از فعالیت‌های معدنی گسترده‌ای نیز برخورداریم. شبکه جاده‌ای ما پاسخگوی این میزان تردد نیست و حتما باید حل این مشکل را دنبال کنیم و به این منظور نیاز به پشتیبانی عمومی مردم داریم‌.

استاندار خراسان رضوی در پایان بیان کرد: وظیفه دارم بابت تمام همراهی‌ها، پشتیبانی‌ها و تحمل‌ها در سال گذشته از مردم تشکر کنم و اطمینان بدهم با همان نگاه و اراده، سال جدید را آغاز می‌کنیم و بهتر از سال گذشته خدمتگزار شما هستیم.

انتهای پیام
captcha