بانوی حافظ قرآن و دندانپزشکی که در غزه به شهادت رسید + فیلم
کد خبر: 4208198
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲

بانوی حافظ قرآن و دندانپزشکی که در غزه به شهادت رسید + فیلم

اشغالگران صهیونیست، شیما جمال نعیم، حافظ قرآن، دندان‌پزشک و زنی را که دارای بالاترین امتیاز تلاوت در نوار غزه بود به شهادت رساندند.

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره، شیما نعیم، دوره مطالعه سند متصل را آغاز کرده بود، اما بمباران رژیم صهیونیستی او را امان نداد.

شیما (ام تیسیر)، مادر، همسر، دختر و خواهر فلسطینی در سنین کودکی قرآن را حفظ کرد و خانواده و دوستانش او را فردی مهربان، بلندهمت، باهوش، بردبار و پاک‌طینت توصیف کرده‌اند.

شیما نعیم از دانشکده دندانپزشکی فارغ‌التحصیل شد و در دوره خود رتبه اول کلاس را کسب کرد او به زبان‌های انگلیسی و آلمانی مسلط و با زبان‌های ترکی، فرانسوی و عبری نیز به خوبی آشنا بود.

رؤیا و همت بلند شیما برای پیشرفت خود به اینجا ختم نمی‌شد، او پس از فارغ‌التحصیلی در دوره‌های مختلف طراحی، زبان‌آموزی و بازاریابی شرکت کرد، اگرچه آموزش و مراقبت از پسر سه‌ساله‌اش، «تیسیر» زمان زیادی را از او می‌گرفت.

شیما آخرین روزهای زندگی خود را به همراه خانواده آواره خود در دیرالبلح گذراند، او در شش ژانویه (شانزدهم دی ماه) به همراه فرزند، خواهر و افرادی دیگر از خانواده‌اش در بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

پس از 179 روز از آغاز جنگ در نوار غزه، تعداد شهدا از 32800 تن فرا رفته است. بسیاری از این شهدا را زنان، کودکان و افراد سالمند تشکیل می‌دهند.

 

انتهای پیام
captcha