دبیرکل حزب‌الله؛ برنده بزرگ کابینه جدید لبنان
کد خبر: 1375739
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳
تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد:

دبیرکل حزب‌الله؛ برنده بزرگ کابینه جدید لبنان

گروه بین‌الملل: شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در واکنش به تشکیل کابینه جدید لبنان اذعان کرد: سید‌حسن نصرالله برنده بزرگ تشکیل دولت در لبنان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «النشره»، شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در واکنش به تشکیل کابینه جدید لبنان از سوی تمام سلام، نخست‌وزیر این کشور سید‌حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله را برنده بزرگ تشکیل این کابینه دانست.
تمام سلام دیروز(26 بهمن) در راستای تلاش برای تقویت امنیت و ثبات در لبنان کابینه جدید این کشور را معرفی و علی حسن خلیل را که نزدیک به حزب‌الله است، به عنوان وزیر دارایی معرفی کرد.
گزارش‌های رسیده حاکی است، کابینه شکل‌‌گرفته بر اساس توافق تمام طرفین و رضایتمندی تقریبی همه گروه‌ها، چیده شده است و هدف «جریان 14 مارس» و «المستقبل» به رهبری سعد الحریری و عربستان سعودی مبنی بر حذف حزب‌‌الله، به هیچ وجه میسر نشده است و مدل ترکیب کابینه بر اساس توافق مورد نظر حزب‌الله لبنان یعنی 8-8-8 شکل گرفت.
ترکیب این کابینه بیانگر این است که خواسته‌های جریان 8 مارس و میشل عون، رئیس جریان‌ آزاد ملی و از متحدین حزب‌الله در آن محقق شده است.

captcha