نمایش‌های تئاتر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد اکران می‌شود
کد خبر: 2891586
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
با موضوعات دینی؛

نمایش‌های تئاتر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد اکران می‌شود

گروه هنر: ۱۵ تئاتر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به مدت چهار روز در مشهد اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، هشتمین جشنواره تئاتر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در حالی کار خود را از شنبه، نهم اسفندماه آغاز می‌کند که به مدت چهار روز تئاترهای دانشجویی در مشهد اکران خواهد شد.

این نمایش‌نامه و تئاترها با موضوعات آزاد و اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، موضوعات و داستان‌های قرآنی، عاشورا، سیره‌ معصومین(ع)، انبیاء و ... تولید شده است.

بر اساس این گزارش، شنبه، 16 اسفندماه نمایش‌های «عروسک پشت پرده» با نویسندگی نوید ایزدیار و کارگردانی ایمان رمضانی قوچان، «به رنگ انار» با نویسندگی عدالت فرزانه و کارگردانی امیر صالح قراچولو از بجنورد، «دی بار» با نویسندگی جلیل امری و کارگردانی سامان پهلوان از کرمان به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایش‌های «منهای دون» با نویسندگی و کارگردانی صابر خلیلی از اراک، «نگین بام» با نویسندگب ناصر کریمی نیک و کارگردانی علی اصغر سعادت پور از ساوه، «عروس دریایی» با نویسندگی و کارگردانی ستایش رجایی نیا از مشهد، «سهراب کشی»، بهرام بیضایی و کارگردانی ایمان گل رو از بیرجند در روز 17 اسفندماه بر روی پرده می‌رود.

دوشنبه 18 اسفندماه نیز مردم مشهد می‌توانند نمایش‌های «پیک نیک در میدان جنگ» با نویسندگی و کارگردانی محمود روحبخش از مشهد، «عشق نامه ماه منیر» با نویسندگی یدالله شعبان و کارگردانی حدیث امیری از خرم‌آباد، «عروس خوشه‌های اقاقی» با نویسندگی محمدحسین ‌زاده و کارگردانی میثم صدرا از بیرجند و «نگهبان و اژدها» با نویسندگی و کارگردانی سحر رضوانی از تهران را به تماشا بنشینند.

نمایش «ناتمام» محمد چرم شیر و کارگردانی عطیه پور جعفری از بروجرد، «روزی روزگاری آبادان»، حمیدرضا آذرنگ و کارگردانی منصوره داوری نژاد از مشهد، «همیشه سردار» فرشید تمری و کارگردانی عبدالحکیم مشورتی از خواف و داستان «یک الیوت کوچک» میلاد کاشانی و کارگردانی سعید عابدی از مشهد از برنامه‌های آخرین روز اکران جشنواره است.

یادآور می‌شود، اختتامیه هشتمین جشنواره تئاتر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی 20 اسفندماه با حضور حجت‌الاسلام سید طه هاشمی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام محمدعلی زم، عضو شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، اصغر همت،‌ پیشکسوت تئاتر و سینما و ... در مشهد برگزار می‌شود.

captcha