بیش از هزار زائر از کاشمر و خلیل‌آباد به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند
کد خبر: 3307737
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱

بیش از هزار زائر از کاشمر و خلیل‌آباد به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند

گروه اجتماعی: همزمان با ایام رحلت امام خمینی(ره)، یک هزار و ۱۸۵ زائر از شهرستان‌های کاشمر و خلیل‌آباد به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

مهدی فروزان، فرماندار کاشمر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با بیان اینکه همزمان با ایام رحلت امام خمینی(ره)، هزار و ۱۸۵ زائر از شهرستان‌های کاشمر و خلیل‌آباد به مرقد امام راحل اعزام می شوند، گفت: از این تعداد 600 نفر از کاشمر هستند.

فرماندار کاشمر با اشاره به گرامی‌داشت بیست و ششمین سالروز ارتحال حضرت امام(ره) افزود: تبیین اندیشه و مدیریت امام(ره) در اولویت برنامه‌های ستاد ارتحال حضرت امام قرار دارد.

وی در ادامه با تشریح برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان افزود: برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت امام در شامگاه 14 خرداد ماه در امام‌زاده سید حمزه(ع) با حضور مردم و هیئت‌های مذهبی، برپایی ایستگاه صلواتی، تهیه بسته‌های فرهنگی و برگزاری مسابقات از برنامه‌های ستاد ارتحال حضرت امام خمینی در شهرستان است.

فروزان با تأکید بر اینکه باید در راستای معرفی شخصیت امام راحل(ره) به نسل نوجوان و جوان جامعه تلاش کنیم، از تشکیل ستاد فرعی ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در بخش کوهسرخ خبر داد.

همچنین علی‌اصغر مرادزاده، فرماندار خلیل‌آباد در گفت‌وگو با ایکنا با بیان اینکه برای حضور در مراسم گرامیداشت ارتحال امام(ره) بیش از 585 نفر از این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند، ابراز کرد: سال گذشته برای حضور در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام(ره) از شهرستان خلیل‌آباد هشت دستگاه اتوبوس اعزام شدند که امسال تاکنون 585 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که روند ثبت‌نام همچنان ادامه دارد.

وی افزود: مراسم بدرقه و اعزام کاروان ارتحال امام(ره) از شهرستان خلیل‌آباد روز 12 خردادماه ساعت 8 صبح از محل میدان مرکزی شهر با حضور مسئولان و مردم برگزار می‌شود.

captcha