روز قدس؛ فرصتی مناسب برای مقابله با توطئه افراطی‌ها/ زمینه حضور حداکثری مردم فراهم شود
کد خبر: 3323186
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۱
رشیدیان:

روز قدس؛ فرصتی مناسب برای مقابله با توطئه افراطی‌ها/ زمینه حضور حداکثری مردم فراهم شود

گروه سیاسی: استاندار خراسان رضوی با اشاره به روز قدس، گفت: روز قدس فرصت مناسبی برای مقابله با توطئه‌های گروه‌های افراطی و تکفیری است؛ لذا همه دستگاه‌های اجرایی استان باید زمینه حضور پرشور و حداکثری مردم در این روز بزرگ را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی روز گذشته، 13 تیرماه در چهارمین جلسه شورای ادرای استان خراسان رضوی ضمن گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد: یک سری تهدیدات هست که زندگی اجتماعی بشریت را هدف قرار داده که مبارزه با آن تنها از طریق دستگاه‌های دولتی محقق نمی‌شود.

وی اعتیاد را یک تهدید اجتماعی دانست و ابراز کرد: تا زمانی که در جامعه معتاد وجود داشته باشد قاچاق مواد مخدر هم هست و تا وقتی قاچاق پابرجاست، اشرار و قاچاقچیان هم خواهند بود از همین رو در این حوزه خانواده‌ها نقش اساسی را می‌توانند ایفا کنند.

رشیدیان با بیان اینکه همچون سایر آسیب‌ها از جمله طلاق در حال افزایش بوده و آمار بالایی را در سطح جامعه به خود اختصاص داده است، گفت: امروز باید خانواده‌ها در زمینه مبارزه با پدیده مواد مخدر ورود پیدا کنند و نسبت به این معضل حساسیت نشان دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 10 تیر روز صنعت و معدن، عنوان کرد: در حوزه اشتغال نسبت به بهار 93 حدود 53 هزار فرصت کاهش داشتیم، اما بیش از 200 هزار نفر به جمعیت آماده اشتغال استان افزوده شده که بر معضل اشتغال و بیکاری بیش از پیش افزوده است.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ولادت امام حسن مجتبی(ع)، اظهار کرد: امیدوارم از این امام همام کرامت، بخشش و به فکر هم نوع بودن را یاد گرفته و ایشان را الگو زندگی خویش قرار دهیم.

وی همچنین به روز قدس اشاره و تأکید کرد: در عصری قرار داریم که گروه‌های افراطی به دنبال اختلاف افکنی میان مسلمانان هستند از همین رو روز قدس فرصت مناسبی برای مقابله با توطئه‌های این گروه‌ها است.

رشیدیان اضافه کرد: در این راستا همه دستگاه‌های اجرایی استان باید زمینه حضور پرشور و حداکثری مردم در این روز بزرگ را فراهم کنند، تا بار دیگر حضور گسترده ملت ایران توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

وی یادآور شد: روز عفاف و حجاب نیز در پیش است، این روز فرصت مناسبی برای تبلیغ آثار روانی حجاب بر روی امنیت شخصی بانوان و خانواده‌ها بوده لذا باید از این فرصت بهترین استفاده شود. 

captcha