فروش بیش از ۲۱۴ میلیون تومانی فیلم محمد(ص) در سینماهای مشهد
کد خبر: 3361638
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲

فروش بیش از ۲۱۴ میلیون تومانی فیلم محمد(ص) در سینماهای مشهد

گروه هنر: فیلم محمد رسول‌الله(ص) با فروش ۲۱۴ میلیونی خود طی روزهای گذشته، پیشتاز فروش در سینماهای مشهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، فیلم محمد رسول‌الله(ص) که با فروش چشمگیر خود، موجب رونق سینمای ایران شده است، همچنان پیشتاز فروش در سینماهای مشهد است.

بر این اساس، بررسی آمار فروش فیلم محمد رسول‌الله(ص)، طی روزهای 19 و 20 شهریور‌ماه در سینماهایی که در مشهد اکران داشت، نشان داد فروش این فیلم نسبت به روزهای گذشته بیشتر بوده است.

در حالی که تا 15 شهریور‌ماه، این فیلم فروش 150 میلیونی داشت، طی دو روز گذشته آمار فروش آن رکورد سینماهای مشهد را شکست و بیشترین آمار فروش روزانه را به خود اختصاص داد.

بر همین اساس، آمار فروش این فیلم طی روزهای 19 و 20 شهریور ماه در پردیس سینمایی هویزه به ترتیب 22 میلیون و 800 هزار تومان و 23 میلیون و 400 هزار تومان، اعلام شده است.

همچنین، فروش فیلم محمد رسول‌الله(ص) در سینمای آفریقای مشهد، چهار میلیون و 900 هزار تومان در روز 19 شهریور و 9 میلیون و 200 هزار تومان در 20 شهریور‌ماه بود.

بر اساس این گزارش، در سینما قدس مشهد نیز، این فیلم در 19 شهریور، دو میلیون و 380 هزار تومان فروش داشته است و در 20 شهریور، یک میلیون و 380 هزار تومان فروخت.

یادآور می‌شود، به مناسبت 21 شهریور‌ماه، روز سینما، فروش فیلم محمد رسول‌الله(ص) در سینماهای آفریقا و قدس، با تخفیف ویژه همراه خواهد بود؛ اما در پردیس سینمایی هویزه مشهد به دلیل عدم اطلاع‌رسانی به موقع و باز شدن سایت فروش در شب گذشته امکان نیمه بها ارائه شدن وجود ندارد.

captcha