نیروی انتظامی در خط اول مبارزه با تهاجم فرهنگی قرار دارد
کد خبر: 3378008
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵
فرماندار خوشاب:

نیروی انتظامی در خط اول مبارزه با تهاجم فرهنگی قرار دارد

گروه سیاسی: فرماندار شهرستان خوشاب با اشاره به قرار گرفتن نیروی انتظامی در خط اول مبارزه با با تهاجم فرهنگی تأکید کرد: وظیفه نیروی انتظامی در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی، بسیار خطیر و سنگین‌تر از همه دوران‌هاست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حسین ابراهیمی‌کردیانی، فرماندار شهرستان خوشاب 11 مهرماه در مراسم هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: علی‌رغم تمام توطئه‌های دشمنان اسلام علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم امنیت را احساس و آنرا با تمام وجود لمس می‌کنند و این امنیت به دلیل حضور اقتدارمند نیروهای نظامی و انتظامی است.

ابرقدرت‌های دنیا عاجز از برقراری امنیت داخلی

وی در بین کادر نیروی انتظامی و مسولان شهرستان خوشاب با بیان اینکه برخلاف تمام تلاش دشمن در بی ثباتی ایران، امروز کشور ما جزو با اقتدارترین و امن‌ترین کشورها است، افزود: در حالی که کشورهای ابرقدرت دنیا در مقابل برقراری امنیت داخلی خودشان عاجز هستند، باید خدا را شکر کنیم که در مقابل تمام توطئه‌های دشمنان اسلام، امنیتی بی‌نظیر در سایه ولایت فقیه و به برکت وجود نیروهای امنیتی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران در کشور داریم.

مسول شورای تأمین شهرستان خوشاب در آغاز هفته نیروی انتظامی با اشاره به اینکه آمریکا با تمام امکانات جاسوسی و تجهیزات مدرنی که دارد عاجز از برقراری امنیت داخلی خودش است، اظهار کرد: برای امنیت کشور شهدای زیادی داده‌ایم؛ اگر مردم در آسایش و امنیت اجتماعی و روانی هستند در سایه وجود با اقتدار نیروهای امنیتی و نظامی است که رسالت خطیری دارند.

ابراهیمی‌کردیانی با اشاره به قرار گرفتن نیروی انتظامی در خط اول مبارزه با با تهاجم فرهنگی تأکید کرد: وظیفه نیروی انتظامی در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی بسیار خطیر و سنگین‌تر از همه دوران‌هاست.

وی با ذکر اینکه در این شهرستان از زمان استقرار فرماندهی نیروی انتظامی تلاش های بسیار خوبی انجام شده است، تصریح کرد: نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف اجتماعی نقش بی بدیلی دارد لذا باید ضمن فرهنگ‌سازی و حکم فرما کردن نظم با اقتدار در مقابل متخلفین و قانون شکنان بایستد و با تکریم مردم خدمتگزار خوبی باشد.

اقتدار به معنی خشونت و رفتار خارج از قانون نیست

در ابتدای این مراسم سرهنگ کلاته، فرمانده نیروی انتظامی خوشاب با ذکر اینکه هفته نیروی انتظامی امسال به نام «اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش» نامگذاری شده است، ابراز کرد: اقتدار به معنی خشونت و رفتار خارج از قانون نیست، اقتدار در رابطه با قانون شکنان و افراد مخل جامعه است و رأفت و رحمت نیروی انتظامی شامل آحاد جامعه است از همین رو همواره اقتدار باید با اخلاق همراه باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: دشمنان اسلام همدل و همزبان شده‌اند و برای تفرقه افکنی، نفوذ به خانواده‌ها و متلاشی کردن آن تلاش می‌کنند بنابراین وظیفه نیروی انتظامی وظیفه خطیر و سنگینی است اما باید توجه داشت که امنیت و آرامش نیازمند هر جامعه است که این امر نیازمند مشارکت همگانی برای ایجاد امنیت است.

captcha