مراسم افتتاحیه هفته قرآن و دانشگاه در مشهد برگزار شد
کد خبر: 3446151
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
همزمان با شام شهادت امام سجاد(ع)؛

مراسم افتتاحیه هفته قرآن و دانشگاه در مشهد برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم افتتاحیه هفته قرآن و دانشگاه همزمان با شام شهادت امام زین العابدین(ع) با حضور مسئولان و دانشجویان در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، شامگاه 17 آبان ماه و همزمان با شام شهادت امام سجاد(ع) مراسم افتتاحیه هفته قرآن و دانشگاه که بازه زمانی 18 الی 24 ابان ماه را شامل می شود، برای دانشگاه های مشهد برگزار شد.

بنابر این گزارش این مراسم که به همت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ساعت 19 در تالار ابن سینا با حضور محمد علی انصاری، مفسر قرآن کریم، محمد جواد پناهی، قاری بین المللی قرآن، مصطفی مهرابی بهار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، حجت الاسلام مهدی ابراهیمی، معاون دانشجوی ـ فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و جمعی از مدیران، مسئولان و نمایندگان دانشگاه های مشهد به همراه فعالان و مقام آوران قرآنی برگزار شد.

در ابتدای این برنامه که حمید غلامی، مجری صدا و سیمای خراسان رضوی، امر اجرای این برنامه قرآنی را بر عهده داشت  قاری قرآن کریم ؟؟؟

در ادامه حجت الاسلام مهدی ابراهیمی، معاون دانشجوی ـ  فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به ایراد سخن در مورد برنامه های وفعالیت های قرآنی در هفته قرآن و دانشگاه پرداخت و بر اهمیت توجه به این هفته تاکید کرد.

 


سپس محمد جواد پناهی، قاری بین المللی قرآن با تلاوت بسیار زیبای آیات از کلام الله مجید جامعه دانشگاهی مشهد را به فیض رساند.

پایان بخش این مراسم معنوی سخنرانی محمد علی انصاری، مفسر قرآن کریم بود که

captcha