برگزاري جشن پایان نگارش 10 جلد اول کتاب «جاده جنگ»
کد خبر: 3486852
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
در هفته هنر انقلاب صورت مي‌گيرد؛

برگزاري جشن پایان نگارش 10 جلد اول کتاب «جاده جنگ»

گروه هنر: رئیس حوزه هنری خراسان رضوی با اشاره به آغاز نگارش جلد دوازدهم کتاب «جاده جنگ» عنوان کرد: سعی بر آن شده تا در هفته «هنر انقلاب اسلامی» در تهران جشن پایان نگارش 10 جلد اول کتاب را بگیریم.

سیدجواد رفائی، رئیس حوزه هنری خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی با اشاره به نگارش جلد دوازدهم کتاب «جاده جنگ» عنوان کرد: سعی بر آن شده تا در هفته «هنر انقلاب اسلامی» در تهران جشن پایان 10 جلد اول کتاب را همزمان با رونمایی کتاب «پژوهش هنر» بگیریم.
وي با بیان اینکه «جاده جنگ» در واقع رمان بلندی است که موضوع آن از شهریور 1320 شروع می‌شود، اظهار کرد: این کتاب دوران رهبری امام راحل(ره) و آغاز زعامت ولي امر مسلمين تاكنون را به نگارش درمي‌آورد كه در اين 10 جلد به حوالی 15 خرداد رسیده است.
رفائی ابراز كرد: بر اين اساس جلد نهم و دهم آن در قالب ماکت آماده مي‌شود؛ از جلد 11 به بعد یک اسم و عنوان دیگری برای آن انتخاب مي‌كنيم تا از یک نواختی درآید، ضمن اينكه طرح جلد نيز عوض خواهد شد.
وي کتاب «جاده جنگ» را یکی از کارهای درجه یک حوزه هنری دانست و اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم پس از رونمايي از نظرات رهبر معظم انقلاب درباره کتاب «جاده جنگ» نوشته منصور انوری استفاده کنیم زيرا «جاده جنگ» یکی از مأموریت‌های حوزه هنری تهران به استان و كارهاي بنيادين اين مركز به شمار می‌رود.
رئیس حوزه هنری خراسان رضوی همچنين از رونمایی کتابی در خصوص «پژوهش هنر» در تهران به مناسبت هفته «هنر انقلاب» خبر داد و گفت: این کتاب برای اولین بار با حضور اندیشمندان، نویسندگان، علمی کشور در تهران رونمایی مي‌شود.
captcha