نگاه ویژه تولیت آستان قدس رضوی به سرمایه‌گذاری‌های فرهنگی در نیشابور
کد خبر: 3490309
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

نگاه ویژه تولیت آستان قدس رضوی به سرمایه‌گذاری‌های فرهنگی در نیشابور

گروه اجتماعی: فرماندار نیشابور از نگاه ویژه تولیت آستان قدس رضوی به سرمایه‌گذاری‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی در نیشابور با هدف خدمت‌رسانی به زائران امام هشتم (ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن (ايكنا) از خراسان رضوي، فارس نوشت: غلامحسین مظفری، فرماندار نیشابور از نگاه ویژه تولیت آستان قدس رضوی به سرمایه‌گذاری‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی در نیشابور با هدف خدمت‌رسانی به زائران امام هشتم (ع) خبر داد.
وی با اشاره به دیدار مسئولان شهرستان نیشابور با تولیت آستان قدس رضوی، اظهار کرد: هدف اصلی این دیدار تبریک انتصاب ایشان به سمت تولیت آستان قدس رضوی و دعوت برای حضور در نیشابور بود.
فرماندار ویژه نیشابور ادامه داد: در این دیدار مطرح شد که نیشابور یکی از معدود شهرهایی است که بعد از مشهد بیشترین انتساب را به حضرت امام رضا (ع) داشته و توقف حضرت در نیشابور و بیان حدیث سلسلة‌الذهب در این شهر که حدیثی بسیار ارزشمند است نشان از جایگاه ویژه این شهر دارد.
وی ادامه داد: بنده نیز در این جلسه تأکید کردم که علاقه‌مند به همکاری بیشتر در مباحث فرهنگی با آستان قدس رضوی هستیم.
معاون استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین در این جلسه به ظرفیت عظیم نیشابور اشاره شد و اهمیت خدمات‌رسانی به زائران حضرت رضا (ع) در نیشابور مورد تأکید ایشان نیز قرار گرفت.
مظفری تأکید کرد: ما نیز از حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رئیسی جهت ورود آستان قدس رضوی به مسائل فرهنگی که اولویت اصلی شهر نیشابور است درخواست‌هایی داشتیم. همچنین در این جلسه به مسائل اقتصادی شهر و اهمیت کمک به زیرساخت‌های خدمات‌رسانی به زائران در شهر نیشابور پرداخته شد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور تصریح کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی نیز نیشابور را شهری با ظرفیت دانستند و این شهر را میقات‌الرضا (ع) نامیدند.
مظفری تأکید کرد: تولیت آستان قدس رضوی نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت شهر نیشابور، انجام یک سری سرمایه‌گذاری‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی در این شهر را با هدف خدمت‌رسانی به زائرین امام هشتم (ع) مهم و ضروری دانست.
مظفری در پایان گفت: همچنین نامه درخواست ساخت یک مجتمع فرهنگی متناسب با نیازهای نیشابور که به امضای مسئولان شهرستان رسیده بود تقدیم و قول پیگیری داده شد.
captcha