بازدید خانواده حمیدرضا عباسی از غرفه ایکنا
کد خبر: 3508631
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷

بازدید خانواده حمیدرضا عباسی از غرفه ایکنا

گروه فعالیت‌های قرآنی: حجت‌الاسلام بهاءالدین عباسی‌زنجانی و علیرضا عباسی، پدر و برادر، حمیدرضا عباسی، قاری فقید بين‌المللی شامگاه، 30 خردادماه میهمان غرفه خبرگزاری ایکنای خراسان رضوی در نمايشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام بهاءالدین عباسی‌زنجانی و علیرضا عباسی، پدر و برادر، حمیدرضا عباسی، قاری فقید بين‌المللی شامگاه، 30 خردادماه و همزمان با چهارمین شب برپايی یازدهمین نمايشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد میهمان غرفه خبرگزاری ایکنای خراسان رضوی شدند.
در حال
بنابر این گزارش حجت‌الاسلام بهاءالدین عباسی‌زنجانی، پدر این قاری فقید بین‌المللی در اين بازديد با بیان اینکه قرآن و عترت به قدری مهم است که پیامبر(ص) در آخرین لحظات زندگی خود به مردم سفارش می‌کنند از این دو امانت به درستی استفاده کنید.
حجت‌الاسلام عباسی ابراز کرد: در زمان پهلوی قاری و حفاظ قرآن بسیار کم بود و استاد خوب به جز در شهر مشهد خیلی کم داشتیم، به طوری که ما به سختی می‌توانستیم نوارهایی از اساتید مهم قرآن به دست بیاوریم.
در حال
وی با بیان اینکه حمیدرضا همیشه در کارهای قرآنی پیش قدم بود، ادامه داد: فرزندم بسیار خوشحال بود از اینکه نمایشگاه قرآن در مشهد برگزار می‌شود از همین رو در این گونه نمایشگاه‌ها حضور پیدا می‌کرد.
در ادامه علیرضا عباسی، برادر مرحوم حمیدرضا عباسی نمایشگاه قرآن را ظرفیت خوبی برای معرفی قاریان و حفاظ قرآن دانست و گفت: حمید همیشه این‌گونه نمایشگاه‌ها را به دید مثبت نگاه می‌کرد و بیشتر نقاط قوت را می‌دید.
در حال
captcha