دریافت مراسمات و برنامه‌های قاریان مسجد کرامت در آپارات
کد خبر: 3512108
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

دریافت مراسمات و برنامه‌های قاریان مسجد کرامت در آپارات

گروه فضای مجازی: مسئول مرکز آموزش نخبگان جامعه قاریان قرآن مشهد ابراز کرد: علاقه‌مندان می‌توانند فایل‌های تصویری تلاوت قاریان و نخبگان در مسجد کرامت مشهد را از پایگاه اینترنتی آپارات مشاهده و دریافت کنند.

سیدمجتبی سادات‌فاطمی، مسئول مرکز آموزش نخبگان جامعه قاریان قرآن مشهد در گفت‌وگو ‌ با خبرگزاري بين‌المللی قرآن(ايكنا) از خراسان رضوی، گفت: مراسمات، برنامه‌ها و فیلم‌های تلاوت‌های مختلف مسجد کرامت در پایگاه اینترنتی آپارات قابل دسترس است.
سادات‌فاطمی افزود: مهم‌ترین برنامه‌های مسجد کرامت از قبیل قرائت‌های مختلف نخبگان و تلاوت قرآن‌آموزان جلسه همچنین مسابقات مختلف و اهدای جوایز و تجلیل و قدردانی از قاریان برجسته و یا حضور اساتید خاص و پیشکسوت فیلمبرداری می‌شود و در پایگاه اینترنتی آپارات در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.
مسئول مرکز آموزش نخبگان جامعه قاریان قرآن مشهد اضافه کرد: از جمله برنامه‌هایی که در خصوص مسجد کرامت که از صداوسیما هم پخش شده، می‌توان به دیدار جامعه قرآنی کشور با رهبر معظم انقلاب در نخستین روز از ماه مبارک رمضان اشاره کرد.
وی بیان کرد: در این دیدار تلاوت علیرضا اسحاقی، قاری نوجوان مشهدی از دانش‌آموختگان مرکز قرآنی مسجد کرامت که از سوی رهبری نیز مورد قدردانی قرار گرفت، در این سایت قابل دسترس است.
سادات‌فاطمی یادآورشد: علاقه‌مندان می توانند از طریق جستجوی عبارت «مسجد کرامت» در پایگاه اینترنتی آپارات، فایل تصویری مراسماتی که در مسجد کرامت برگزار می‌شود را مشاهده و دریافت کنند.
captcha