ارائه تفسیر کوتاه از قرآن در مساجد سبزوار
کد خبر: 3625364
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹

ارائه تفسیر کوتاه از قرآن در مساجد سبزوار

گروه شهرستان‌ها: مسئول کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد سبزوار اظهار کرد: به‌زودی تفسیرهای قرآن کوتاه در حد چند دقیقه بعد از تلاوت نور در مساجد سبزوار ارائه خواهد شد.

علیرضا رادمان، مسئول کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد سبزوار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با اشاره به اینکه طرح تفسیر قرآن چند دقیقه‌ای پس از تلاوت نور به زودی در مساجد شهرستان اجرا خواهد شد، اظهار کرد: این تفسیر قرآن کوتاه، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء بیان می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه کتب تفسیر قرآن مربوطه چاپ و آماده توزیع است، ادامه داد: این کتاب‌های تفسیر بین ائمه جماعت مساجد شهرستان توزیع و افرادی که توانایی بیان تفسیر قرآن را دارند، در حد چند دقیقه کوتاه، به بیان تفسیر قرآن برای مردم خواهند پرداخت.
وی با اشاره به اینکه به زودی ثبت‌نام مسابقات قرآن مدهامتان آغاز می‌شود، تصریح کرد: این مسابقات تفاوت زیادی با سال‌های گذشته ندارد.
رادمان با بیان اینکه برگزاری مقطع سنی زیر 16 سال این مسابقات در برخی از شهرستان‌ها اضافه شده است، گفت: سال گذشته فقط بخش ترتیل در این رده سنی برگزار می‌شد که برای امسال قرائت و اذان نیز اضافه شده است.
مسئول کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد سبزوار با اظهار اینکه در سال گذشته شهرستان سبزوار دارای دو مقام ممتاز کشوری در بخش حفظ و اذان بود، افزود: در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با افرادی سرو کار داریم که نمازگزار مسجد هستند.
رادمان اضافه کرد: اثر برنامه‌های فرهنگی در بین مردم با گذشت زمان پدیدار می‌شود و مانند کارهای عمرانی نمی‌توان آمارگیری دقیقی در این بخش ارائه کرد.
captcha