برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در 80 بقعه شاخص خراسان رضوی
کد خبر: 3626204
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۷

برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در 80 بقعه شاخص خراسان رضوی

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در 80 بقعه شاخص استان خبرداد.

حجت‌الاسلام جمال ایزدی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، بیان کرد: همزمان با دهه کرامت، ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع شاخص استان آغاز و تا روز ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد.
وی با بیان اینکه در 25 بقعه شاخص مراسم تجلیل و بزرگداشت امامزادگان برگزار شد، افزود: این مراسم به صورت ویژه در آستان مقدس امامزاده شعیب(ع) سبزوار با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری، استاد حوزه و دانشگاه و مرقد علامه بهلول گنابادی با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار و از خادمان، خیران و فعالان فرهنگی و قرآنی در بقاع متبرکه تجلیل شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی برگزاری مراسم سخنرانی، برگزاری حلقه‌های معرفت، پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی و... را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در بقاع متبرکه عنوان کرد.
وی افزود: مراسم جشن ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در 80 بقعه شاخص استان و همچنین بقاع متبرکی که دارای ظرفیت  و فضای کافی هستند، پیش‌بینی شده است.
ایزدی اظهار کرد: همچنین مراسم افتتاحیه مهدیه امام خامنه‌ای همزمان با ولادت امام رضا(ع) با حضور و سخنرانی آیت‌الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و قرائت دعای ندبه در محل اداره کل اوقاف خراسان رضوی برگزار خواهد شد.
captcha