اکران فیلم‌های «به وقت شام» و «لاتاری» در مشهد
کد خبر: 3700101
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
در نوروز97 صورت می‌گیرد؛

اکران فیلم‌های «به وقت شام» و «لاتاری» در مشهد

گروه فرهنگی– فیلم‌های «لاتاری»، «به وقت شام» و...، نوروز 97 در سینماهای آفریقا و هویزه مشهد اکران می‌شوند.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، فیلم‌های «لاتاری»، «به وقت شام» و...، نوروز 97 در سینماهای آفریقا و هویزه مشهد اکران می‌شوند.

مجتبی فرزانه، مدیر روابط عمومی سینما هویزه مشهد، در گفت‌وگو با ایکنا، در خصوص اکران نوروزی فیلم‌ها در این سینما، عنوان کرد: فیلم سینمایی «لاتاری»، با موضوع اجتماعی در مورد دختر و پسری به نام امیرعلی و نوشین است که قرار است با هم ازدواج کنند، اما خانواده نوشین دچار یک ورشکستگی سنگین می‌شوند و پدر دختر مخالف با ازدواج آنها است؛ از طرفی هم فردی به نام سامی، نوشین را برای کار در یک شرکت حسابداری که بعدا می‌فهیم، مدلینگ است انتخاب کرده و به دوبی ترانسفر می کند.

وی در ادامه گفته‌های خود با اشاره به اینکه این فیلم از 23 اسفندماه، در سینماهای کشور و هویزه مشهد اکران شده است، افزود: فیلم «لاتاری»، در یک سانس و در سالن دو سینما هویزه به روی پرده رفته که در ایام نوروز نیز به همین صورت خواهد بود.
فرزانه از اکران فیلم‌های «به وقت شام»، با موضوع جنگ سوریه خبر داد و اظهار کرد: این فیلم در خصوص دو خلبان ایرانی است که برای نجات مردمی که در محاصره داعش قرار گرفته‌اند، به شهر «تدمر»، اعزام می شوند، ولی موانع سختی مقابل آنها قرار می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی سینما هویزه مشهد در ادامه گفتته‌های خود، عنوان کرد: فیلم‌های سینمایی « لانه زنبور»، «مصادره»، «فیلشاه» از دیگر فیلم‌هایی است که در سینما هویزه مشهد، در ایام نوروز97 اکران می‌شود.

وی در خصوص هزینه این فیلم‌ها در ایام نوروز97، تصریح کرد: هزینه تمام فیلم‌ها، بدون هیچ تغیری 12 هزار تومان بوده، با این تفسیر که بلیط سینما در روزهای سه شنبه نیم بها نخواهد بود.

مهدی تجویدی، مدیر روابط عمومی سینما آفریقای مشهد از اکران فیلم‌ «مصادره» در ایام نوروز97 در این سینما خبر داد و افزود: این فیلم یک کمدی قصه‌گو است که از دهه ۵۰ آغاز شده و داستان یک ساواکی با بازی رضا عطاران که درگیر ماجراهایی می‌شود را راویت می‌کند.

وی در ادامه گفته‌های خود بیان کرد: فیلم‌های «به وقت شام» و «لاتاری» از دیگر فیلم‌هایی هستند که در ایام نوروز 97، در این سینما اکران خواهند شد.

تجویدی در خصوص هزینه این فیلم‌ها افزود: هزینه فیلم‌ها در سینما آفریقا، بدون هیچ تغییری، هشت هزار تومان بوده و در روزهای سه شنبه نیز نیم بها نخواهد بود.

انتهای پیام.

captcha