نقش مهم مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان در دنیایی که به بن‌بست رسیده است
کد خبر: 3710352
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۱
نصرالله پژمان‌فر:

نقش مهم مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان در دنیایی که به بن‌بست رسیده است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: در دنیایی که امروز به‌ بن‌بست رسیده و برای نجات خود راهی جز تمسک به قرآن ندارد، برگزاری این گونه برنامه های قرآنی می‌تواند مؤثر باشد.

نقش مهم مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان در دنیایی که به بن‌بست رسیده است

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، شامگاه نهم اردیبهشت‌ماه در مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان که به همت جهاددانشگاهی و به میزبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی برگزار شد، با بیان اینکه برای برگزاری این برنامه‌ ماه‌ها تلاش شده است، اظهار کرد: این مسابقات ابتکار جمهوری اسلامی ایران بود تا بتواند در جهان اسلام افتخاری را برای خود ثبت کند و پرچم‌دار این برنامه‌ها در جهان اسلام باشد.
وی با تشکر از تمامی مسؤلان و ارگان‌هایی که در برپایی این مسابقات با یکدیگر همکاری خوبی داشتند، ابراز کرد: در دنیایی که امروز به‌ بن‌بست رسیده و برای نجات خود راهی جز تمسک به قرآن ندارد، برگزاری این گونه برنامه های قرآنی می‌تواند مؤثر باشد.
حجت‌الاسلام پژمان‌فر با بیان اینکه در دنیای امروز، راه‌ها و تفکرات بسیاری در حل مسائل وجود دارد، افزود: تنها راه نجات از مسائل و مشکلات قرآن است و تنها نباید به تلاوت متکی بود بلکه باید با قرآن ارتباط داشته و بدان عمل کرد.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ما نیز در مجلس شورای اسلامی در جهت توسعه انس با قرآن تمام تلاش خود را کرده‌ایم، ادامه داد: زیر ساخت‌ها و امکانات لازم در جهت ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی پیش‌بینی شده است.
وی با تأکید بر اینکه فراکسیون قرآن و عترت مجلس از مهم‌ترین فراکسیون‌هاست، بیان کرد: این فراکسیون در جهت ترویج برنامه‌های قرآنی برنامه‌ریزی‌های لازم را با دیگر نهادها انجام داده است و ان‌شاالله قبل از ماه مبارک رمضان این برنامه‌ها اعلام خواهد شد.
حجت‌الاسلام پژمان‌فر با بیان اینکه برای اجرای این برنامه‌ها سندی مشترک با حضور معاون رئیس جمهور و دیگر مؤسسات نوشته شده است، ابراز کرد: امیدواریم در سال 97 با اجرای برنامه‌ها زمینه ارتباط هر چه بیشتر مردم و جامعه با قرآن فراهم شود.
انتهای پیام

captcha