پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سپاه / ایجاد سه مرکز قرنطینه در مشهد
کد خبر: 3883166
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سپاه / ایجاد سه مرکز قرنطینه در مشهد

مسئول معاونت بهداری سپاه امام رضا(ع) گفت: در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سپاه، پذیرش عموم مردم را داریم و اگر فردی با مشکل تنگی نفس و تب مواجه شود، اقداماتی در سطح دو که تأیید بیماری است انجام و سپس به بیمارستان‌هایی چون شریعتی و علوی برای درمان ارجاع داده می‌شوند.

پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سپاه/ ایجاد سه مرکز قرنطینه در مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار محمود توکلی‌راد، مسئول معاونت بهداری سپاه امام رضا(ع)، شامگاه 13 اسفندماه در برنامه زنده تلویزیونی «اشاره» از سیمای خراسان رضوی اظهار کرد: از زمانی که ستاد مقابله با ویروس کرونا تشکیل شد، سه مرکز در سه منطقه سطح مشهد برای قرنطینه و ایزوله در پادگان جواد الائمه(ع)، مجموعه فرهنگی آیه‌ها در مرکز و نیز در شرق مشهد ایجاد کردیم.

وی ادامه داد: در حد توان در راستای تهیه ماسک و آمبولانس با بیمارستان قائم(عج) و امام رضا(ع) همکاری داریم.

مسئول معاونت بهداری سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سپاه پذیرش عموم مردم را داریم و اگر فردی با مشکل تنگی نفس و تب مواجه شود اقداماتی در سطح دو که تأیید بیماری است انجام می‌شود و سپس به بیمارستان‌هایی چون شریعتی و علوی برای درمان ارجاع داده می‌شوند.

وی بیان کرد: مواد ضدعفونی کننده برای پایوران و بسیجیان توزیع می‌شود، اما بیشتر توجه ما در خصوص توزیع مواد ضدعفونی معطوف به مراکز و کارکنان درمانی است.

توکلی‌راد ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا، آموزش و پذیرش سربازان به مدت دو ماه به حالت تعلیق درآمده و پس از خروج نسبی از این بحران فراخوان برای خدمت سربازی در سپاه آغاز خواهد شد.

مسئول معاونت بهداری سپاه امام رضا(ع) به برگزاری کلاس‌های آموزشی در خصوص ویروس کرونا و راه‌های پیشگیری از ابتلا به آن در محلات و مساجد توسط نواحی مقاومت بسیج در سطح مشهد و سراسر استان خبر داد.

وی بیان کرد: در حال حاضر سربازان و پایوران مشغول به خدمت هستند و فقط فعالیت‌های گروهی در سپاه لغو شده است؛ لذا برای سربازان کمیته بحران روانشناسی و نیز اتاق قرنطینه در پادگان ایجاد کرده‌ایم.

انتهای پیام
captcha