فوت 6 نفر و ابتلای 22 نفر مبتلا به کرونا در کاشمر
کد خبر: 3886346
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹

فوت 6 نفر و ابتلای 22 نفر مبتلا به کرونا در کاشمر

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از فوت 8 نفر در بیمارستان شهید مدرس کاشمر با علائم حاد تنفسی و ابتلا 22 نفر مبتلا به کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت:جواب آزمایشات کرونای 6 نفر از این فوت‌شدگان مثبت اعلام شده است.

سلام آمار تا ظهر امروز است/// فوت 6 نفر و ابتلا 22 نفر مبتلا به کرونا در کاشمرمحمدجواد یزدانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در کاشمر تا ظهر چهارشنبه ۲۸ اسفند۹۸ اظهار کرد: تاکنون از ۴۷ بیمار در بیمارستان کاشمر نمونه گیری شده که نتایج ۴۰ آزمایش مشخص شده است.

وی تصریح کرد: از این 47 بیمار نتایج آزمایشات کرونای تعداد ۲۲ نفر مثبت و ۱۸ نفر منفی اعلام شده است، همچنین از تعداد نتایج مثبت اعلام شده بستری ۱۸ نفر مربوط به کاشمر و باقی از شهرستان‎های مجاور هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر مطرح کرد: تاکنون ۸ بیمار با علامت حاد تنفسی فوت نموده‎اند که گزارش آزمایش شش نفر از این فوت شدگان مثبت و دو نفر هنوز اعلام نشده است.

یزدانی با اشاره به اینکه از تعداد فوت‌شدگان کرونا مثبت، سه نفر کاشمری و سه نفر نیز از شهرستان مجاور هستند، بیان کرد» دو نفر فوت شدگانی که هنوز نتایج آزمایشات آنها مشخص نشده از شهرهای همجوار هستند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد سی بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان در بخش حاد تنفسی بیمارستان شهید مدرس(ره)کاشمر بستری‎اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: ویروس کرونا از طریق سرفه و عطسه، یا دست زدن به دست یا صورت فرد آلوده یا لمس کردن چیزهایی که افراد آلوده به آن دست زده‌اند انتقال می‎یابد، بنابراین افراد پس از استفاده از وسایل نقلیه عمومی دست‎های خود را با آب و صابون ضدعفونی کنند.

انتهای پیام
captcha