تعطیلی آیین چراغ برات در بقعه متبرکه امامزاده محمد عابد(ع) کاخک
کد خبر: 3889275
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰

تعطیلی آیین چراغ برات در بقعه متبرکه امامزاده محمد عابد(ع) کاخک

مدیر اجرایی بقعه متبرکه امامزاده سلطان محمد عابد(ع) کاخک گفت: امسال، آئین چراغ برات برخلاف سال‌های گذشته که از ۱۲ تا ۱۴ ماه شعبان برگزار می‌شد، در آرامستان این بقعه متبرکه به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نخواهد شد.

تعطیلی آئین چراغ برات در بقعه متبرکه امامزاده محمد عابد(ع) کاخکعلی ذوقی، مدیر اجرایی بقعه متبرکه امامزاده سلطان محمد عابد(ع) کاخک، در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: در راستای حفظ سلامتی مردم و بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت هرگونه تجمع جهت پیشگیری از انتقال این ویروس، آیین چراغ برات، امسال در آرامستان این بقعه متبرکه برگزار نمی‌شود.

وی افزود: صاحبان عزا می‌توانند هزینه برگزاری این مراسم را جهت همسان‌سازی قبور عزیزان خود به حساب بقعه متبرکه امامزاده محمد عابد(ع) کاخک در صندوق قرض‌الحسنه ولی‌عصر(عج) این شهر واریز کنند.

ذوقی تصریح کرد: به یادبود اموات مدفون در این بقعه متبرکه در طی یک سال گذشته، روزهای ۱۲ تا ۱۴ شعبان، همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ تلاوت قرآن به‌صورت زنده توسط قاریان انجام و از طریق شبکه‌های اجتماعی پخش خواهد شد.

مدیر اجرایی بقعه متبرکه امامزاده سلطان محمد عابد(ع) کاخک از همه خانواده‌ها تقاضا کرد تا با پرهیز از هرگونه تجمع بر سر مزار درگذشتگان، به سلامت مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کمک کنند.

انتهای پیام
captcha